Mathema d.o.o. - Križevci
Internet trgovina

Predblagdanska priprema web shopa se nastavlja

16. listopad  2017.

Predblagdanska priprema web shopa se nastavlja
Već smo istaknuli važnost pripreme web prodaje za nadolazeće blagdane. Dobro razrađenim planom oko ponude asortimana, izgleda web shopa i kampanja, nastavite pripremati svoju internet trgovinu kako bi na vrijeme zasjala u punom sjaju!

Emocije, nezaobilazne u tom periodu godine!

Već sam istaknula kako je važno da web shop i prateće kampanje oglašavanja budu u veselom ozračju. Kako bi pojačali emotivni pristup svojeg brenda, pokušajte prezentirati na koji bi način artikli vašeg asortimana mogli direktno utjecati na neke segmente života vaših korisnika, naročito u tom periodu godine. Pokušajte malo istražiti kako bi dobili neke konkretne ideje ali i razmislite o angažmanu oglašivačkih agencija. Konkretni rezultati u tom slučaju, sigurno neće izostati.

Dok smo u tom periodu bombardirani raznim blještavo okićenim božićnim jelkama, djeda mrazovima, šarenim lizaljkama i rustikalno omotanim poklonima, pokušajte se istaknuti sa slikama svojeg brenda u prikladnom blagdanskom ozračju na kojem će obavezno stajati logo vaše tvrtke. Uložite u vlastite fotografije, jer one ipak najbolje prenose poruku.

Razmislite koji su najprikladniji mediji za vaše oglašavanje, jer odabir medija utječe na svijest o vašem brendu. Pogrešni mediji će prenijeti krivi dojam i neće ostvarivati konverzije.

Pripremite izgled dostavnih paketa za taj period. Pritom ne mislim samo na šarene papire i blještave trake (koje birajte u skladu sa asortimanom). Razmislite o slanju čestitiki i pisanih zahvala uz pakete. Ali isto tako kupona za post-blagdansku kupovinu sa nekim posebnim pogodnostima. To su trikovi koji će zasigurno ostaviti jaki dojam na svakog korisnika sa velikim potencijalom da postane vaš redovan kupac.

Na kraju ono najvažnije: jeli vaša internet trgovina potpuno spremna sa tehničke strane za pojačane posjete u tom periodu?

Dostupnost proizvoda – vrlo frustrirajuće za kupca koji se nakon pretrage na internetu odlučio na kupovinu u vašem web shopu, unio sve potrebne podatke i na kraju je obaviješten da proizvod trenutno nije dostupan! Izbjegnite na vrijeme ovakav fijasko.

Ažurni podaci o proizvodu – veličina, boja, cijena su podaci koje svakako provjerite za vaše artikle

Dostava paketa u kratkom roku – nikoga ne zanimaju paketi koji stignu nakon blagdana. Tužno i razočaravajuće!

Obavezan naputak o povratu robe – obavezan podatak prema zakonu u svakoj internet trgovini. Provjerite jesu li ispravno navedeni svi podaci u njemu. I sa gledišta kupca, ne samo insepkcije!

Ne zaboravite ostati u vedrom tonu, a ako budete pristupili uređenju vaše internet trgovine u predblagdanskom tonu na vrijeme, to neće biti nikakav problem!