Mathema d.o.o. - Križevci
   Internet trgovina

Predblagdanske pripreme

5. studeni  2020.

Na kraju 2020. pokušajmo se odmaknuti od svih neočekivanih neugodnih događanja koja su se dogodila tokom nje i uroniti u blagdansko ozračje koje se pomalo ali sigurno uvlači u naše okruženje. Tokom ove godine svakako smo dobili mnogo veću, bogatiju i konkurentniju ponudu Internet trgovina. Obzirom da nam se bliži period godine kad je uobičajena veća potrošnja, treba pripremiti aktivnosti i ponude koje će dovesti veliki broj kupaca u vašu Internet trgovinu.

Bez obzira na povećanu posjećenost Internet trgovinama u ovoj godini, trgovci se suočavaju sa novim izazovima i mnogim nepoznanicama. Ovo su neke od poznatih činjenica koje treba uzeti u obzir:

• Ponašanje kupaca se tokom pandemije znatno promijenilo

• Kupci imaju veća očekivanja

Kontinuiranost i transparentnost su najvažnije za generaciju Z i milenijce koji imaju sve veću kupovnu moć

U ožujku su se životi potrošača promijenili preko noći. Otkako se pandemija proširila po čitavoj Europi, kupovina putem Internet trgovina je naglo porasla. Dijelom zbog zatvaranja većeg broja fizičkih objekata, dijelom i zbog straha od zaraze. U toku nadolazećih blagdana još veći broj ljudi će provoditi vrijeme online. Razmislite o omogućavanju aplikacija za jednostavniju i bržu kupovinu svojim korisnicima. Jedna od njih je Progressive Web Apps koja nudi korisniku koji dođe u Internet trgovinu da je postavi kao aplikaciju na svom mobitelu.

Isto tako smo, tokom ove godine, prolazili kroz neke faze koje su vodile do različitih navika kupovanja. Dok smo u samom početku pandemije imali potrebe za stvaranjem zaliha zbog straha od nestašica, nakon što smo se malo umirili, počeli smo kupovati neke stvari sa kojima smo htjeli provesti ugodno vrijeme sa svojim najbližima. U ljetnom periodu smo počeli kupovati stvari za aktivnosti na otvorenom, dok je jesenski period ponovno počeo vraćati nesigurnost u naše živote. Sve ove navedene faze mogu nam pomoći u predviđanju ponašanja kupaca tokom nadolazeće blagdanske potrošnje. Jer njihove navike i očekivanja su drugačiji od proteklih godina.

Personalizacija kupčeva iskustva je postala jedan od najvažnijih faktora u ecommerce svijetu. Uz nezaobilazni Google Anaylitics, mnogo je alata i raznih mogućnosti koji pomažu u prepoznavanju korisnikova ponašanja. Mnoge platforme za Internet trgovinu imaju mogućnost integriranja raznih funkcionalnosti koje mogu osposobiti niz personaliziranih aktivnosti.

I oglasne kampanje su postale konkretnije u dosezanju kupaca, a tehnologija je olakšala prilagođen pristup. U blagdanskom periodu se očekuje kako će se udvostručiti broj ciljanih kampanja koje će favorizirati jedinstveni pristup. Video u kampanjama je također postao nezaobilazan način prikazivanja. Kupci očekuju video format na društvenim mrežama i ostalim aplikacijama.

Kupci će tokom nadolazećeg perioda imati i potrebu za postavljanje dodatnih pitanja uz očekivane brze odgovore. Putem chatbot-a ili kroz poruke na društvenim mrežama očekujte povećani broj i brzo reagirajte na njih. Komunikacija je ključna za svako poduzeće koje očekuje povećani promet tokom blagdanske kupovine. Kupci su sve nestrpljiviji i neće dugo čekati na odgovore, jednostavno će otići u konkurentnu Internet trgovinu.

Ako ćete na vrijeme pripremiti i aktivirati svoje kampanje, imate veće šanse da ostvarite uspjeh među konkurencijom. Komunicirajte sa svojim korisnicima i nastojte im pružiti odličnu uslugu tokom nadolazećeg perioda. Korisnici će zapamtiti ugodna iskustva i rado se vraćati u takve Internet trgovine.

  Povratak na blog