Mathema d.o.o. - Križevci
   Internet trgovina

Preuredite svoju web trgovinu

30. kolovoz  2019.

Jeste li nakon otvaranja web trgovine uveli neke novitete i promjene? Promjene u web trgovini povlače sa sobom određeni rizik ali su nužne za privlačenje novih kupaca i zadržavanje postojećih.

Inovacije su više od promijene boje gumba, postavljanje nove slike ili promocije. Ako se inovacije u web trgovini naprave kvalitetno, mogu donijeti mnogo uspjeha. Donosimo nekoliko ideja kojima možete uspješno preurediti svoju web trgovinu.

Nekoliko ideja za osvježenje i preuređenje vaše web trgovine


Dodajte novu kategoriju proizvoda – promislite na koji način bi mogli postaviti novu kategoriju proizvoda koja bi bila srodna postojećim, a korisnicima bi privukla pažnju i potaknula ih na kupovinu.

Eksperimentirajte sa cijenama – možete razmisliti o postavljanju viših ili nižih cijena za postojeće proizvode i time testirate koja opcija donosi više klikova i prodaje. Naravno, svi smatramo kako su niske cijene magnet za kupce. I istina je da niža cijena ostvaruje veći promet kod većine proizvoda u prodaji. Takav slučaj nije kod unikata i luksuznih proizvoda – u takvom asortimanu viša cijena dodaje vrijednost takvim proizvodima i njihovi kupci to cijene. Postavite više ili niže cijene za odabrane proizvode u određeno doba dana ili određeni dan u tjednu.

Dodajte novu metodu plaćanja – provjerite koje su nove metode plaćanja dostupne na tržištu i kojima se služe vaši kupci. Dodajte novitete u svoju web trgovinu.

Ponudite korisnicima unaprijed definirane proizvode – sve veći broj trgovaca nudi svojim korisnicima proizvode koji su prilagođeni njihovim željama, potrebama i navikama. Takav personalizirani pristup korisnicima stvara dojam da vam je stalo do njih i spremni su za njega više potrošiti.

Iskoristite činjenicu kako svega 1 od 5 korisnika dolazi u web trgovinu sa saznanjem koji proizvod točno želi kupiti, prema istraživanju Episervera. Istaknutim proizvodima i raznim drugim opcijama im možete pomoći da pronađu proizvod koji žele kupiti.

Unaprijedite pretragu u web trgovini – nažalost, mnoge web trgovine još uvijek sadrže nepouzdane tražilice. Isprobajte navigaciju na način kao da ste kupac u trgovini i pronađite poteškoće koje bi kupcu mogle zasmetati. Provjerite na koje sve načine bi mogli filtrirati svoje proizvode i time olakšati kupcu pretragu.

Pojednostavite izbor u svojoj web trgovini – u istom istraživanju Episervera navodi se kako 46% kupaca ne obavi kupnju zbog previše ponuđenih relevantnih proizvoda uz odabrani. Svrha unapređenja web trgovine je kupcu olakšati izbor.


Ponudite stručne savjete – formirajte zasebnu stranicu sa pitanjima i odgovorima koje vaši korisnici mogu imati.

Izgradite zajednicu – društvene mreže imaju veliki utjecaj na generaciju Z (rođeni između 1990 i sredine 2000-tih godina). Iskoristite utjecaj tih mreža da dosegnete do njih.

Mailovi zahvale za kupnju – uobičajena praksa je da trgovci kupcima šalju mailove zahvale nakon kupnje u kojima ponekad šalju kupone sa popustom za slijedeću kupovinu ili ih zatraže ostavljanje recenzija. Pronađite neke nove inovativne načine zahvale koje će kupci rado prenositi. Ako je kod kupovine nešto nedostajalo ili je bilo pogrešno odrađeno napišite personalizirani mail isprike (radije nego generički) koji će djelovati iskrenije i kupci će ga više cijeniti.

Unaprijedite korisničko iskustvo – ako se vaš checkout proces još uvijek odvija u 4 koraka, vrijeme je da malo istražite i unaprijedite taj ključni korak konverzije.

Mobile-first indeks je prioritet – provjerite kako se vaš dizajn ponaša u tom pogledu. Ne dozvolite da se vaša web trgovina počne srozavati na tražilicama, dok je cijeli svijet upoznat sa ovom važnom promjenom Googlea.

Potražite nove načine na koje bi vam vaši korisnici mogli ostaviti svoj email – ponudite im neki oblik nagrade, jer mailovi su vrlo važni za svakog trgovca.

Svakako treba naglasiti kako je ovo samo nekolicina ideja na koji način osvježiti web trgovinu i ostati atraktivan i uspješan u prodaji. Postoji velik broj mogućnosti kojima se pristupa zavisno o vrsti ecommerce poslovanja, željama i mogućnostima svakog trgovca. Profesionalnim pristupom i detaljnom analizom su dostupne brojne mogućnosti.

  Povratak na blog