Mathema d.o.o. - Križevci
   Marketing

Šaljite emailove svojim kupcima

14. prosinac  2018.

Naši budući klijenti na početku nas pitaju što je potrebno za izradu web shopa.
Osim početnih smjernica i svih potrebnih tehničkih informacija, svoje klijente upućujemo kako je dobra poslovna strategija sa jasno postavljenim ciljevima vrlo važna za otvaranje web shopa.
Privlačenje kvalitetnih i lojalnih kupaca je osnovni cilj svakog web shopa.
Kvalitetna email lista je ključni mehanizam povećanja vrijednosti vašeg e-commerce poslovanja i u njoj dobivate upravo takvu listu lojalnih kupaca.
Strategije koje upotrebljavate s klijentima sa email liste važne su, kao što je važan način na koji razgovarate i komunicirate sa svojim klijentima na društvenim medijima, pozivima ili forumima.
Vi gradite odnos.
Dijelite informacije.
Dajete kupcima prilike da ostvare bonuse naspram kupaca koji nisu na email listi. Niti jedno poslovanje ne može preživjeti bez odanih kupaca. I to je razlog zašto morate učiniti sve što je u vašoj moći da izgradite odnos sa kupcima i time ih vraćate u svoju web trgovinu kako bi redovito kupovali kod vas.

No, kupci su zatrpani email ponudama marketinškog sadržaja.
Izazov za trgovce je da pokušaju raznim naslovima i sadržajem email poruka doprijeti do kupaca tako da uspiju okupirati njihovu pažnju dok pregledavaju mnoštvo pristiglih mailova slične tematike.
Ovim savjetima vam pomažemo kako da od dobrih mailova napravite izvrsne, a pritom i povećate svoju email listu.

Za početak, poželjno je da email listu segmentirate na skupine kako bi izbjegli neke osnovne nepoželjne situacije:

Spolna segmentacija – niti jedan muškarac neće biti zainteresiran za ponudu lepršavih ženskih haljina ili čizma na visoku petu, pa ako u vašoj ponudi postoji slična kombinacija morate segmentirati listu kako bi relevantna ponuda stigla na pravu adresu.

Prošli angažmani kupaca – kao što je već gore navedeno, vjerojatno ćete imati drugačiju poruku i ponudu za korisnike na temelju načina na koji su u prošlosti stupile u interakciju s vašim emailovima.

Navike kupaca kod naručivanja – pomoću prošlih narudžbi provjerite kakve ponude bi mogle zanimati vaše kupce.

Subject (naslov) – treba biti kratak, precizan i da točno uputi čitatelja u sadržaj maila. To je prva impresija u interakciji sa korisnicima. Naslov je najbolje mjesto za početak pisanja emaila. Važno je da okupira pozornost originalnim i relevantnim kratkim tekstom. Preview text naslova emaila koji se pojavljuje u produžetku naslova je još jedna značajka koju ne biste smjeli zanemarivati te i u taj dio upisati relevantne podatke koji će potaknuti korisnike na otvaranje maila.

Iskoristite i posebne prigode da korisnicima pošaljete email – sezonske ponude mogu znatno povećati broj email potpisnika. Zapravo, ovo blagdansko vrijeme je period kad se prikupi najveći broj potpisnika. Stoga nemojte propustiti taj period. Dakle, svakako iskoristite ove sezonske prilike. Većina marketinških platformi za slanje emaila olakšava pružanje predloška za slanje zabavnih poruka koje će vaši klijenti voljeti.

Transakcijski emailovi – iskoristite ove poruke i upotpunite ih sa nekim dodatnim bonusima koje kupci mogu ostvariti slijedećom kupovinom ili prikazom relevantnih proizvoda koji mogu upotpuniti kupljeni artikl.

Nagradite klijente koji vas preporuče svojim prijateljima – i takvu ponudu im pošaljite emailom. Novi korisnici koji su upućeni od zadovoljnog kupca imaju najviše predispozicije da naprave kupovinu u preporučenoj trgovini. Dakle, trebali biste poduzeti sve što je u vašoj moći kako biste iskoristili trenutnu mrežu korisnika kojom biste privukli nove, kvalitetne korisnike. Jedan od načina je da klijenta koji vas je preporučio nagradite popustom.

Ponudite kupcima da se predbilježe za popularni rasprodani artikl iz vaše ponude – takav proizvod nemojte maknuti iz ponude weba nego omogućite kupcima predbilježbu za nove naručene komade. Uz njihovu privolu, imate novih email adresa na listi kupaca.

Uhvatite korisnike u checkout procesu – odmah nakon što su kupci završili kupovinu na vašem web prodajnom mjestu je trenutak kada su vam dali svoje povjerenje i samim time spremni su otići korak dalje te vam dati privolu da ih obavještavate o svojim ponudama.

Ne zaboravite emailove o napuštenoj košarici koji podsjećaju kupce o ostavljenim artiklima bez završene kupnje nakon isteka određenog vremenskog roka (npr. pola dana, dan, dva ili više).
Informirajte se o spam filterima i imajte na umu da kupci nisu ljubitelji emailova koji su samo prodajno orijentirani, trudite se nuditi i savjete, iskustva i slične informacije putem emailova. Svaki poslani email je nova prilika za ostvarenje poslovnog odnosa.

  Povratak na blog