Mathema d.o.o. - Križevci
   Internet trgovina

Zašto je važno pratiti ecommerce trendove?

17. lipanj  2020.

Prodaja u web trgovinama postaje sve više konkurentna. Kako bi se izbjegle neželjene posljedice, kao što je pad prometa zbog pojave konkurencije, potrebno je pratiti ecommerce trendove i primjenjivati ih u web trgovini. Bez obzira koja je vaša ponuda i prodajni asortiman, svaka web trgovina je podložna tom riziku. Praćenje trendova osigurava poslovni uspjeh u budućnosti. Važno je da se ecommerce trendovi pravovremeno analiziraju i postave u web trgovinu. Na taj način ostajete ispred svoje konkurencije, a vaši korisnici su zadovoljni uslugom i vraćaju se u vašu web trgovinu.

Donosimo nekoliko ecommerce trendova koji već ostavljaju utjecaj na spomenuto poslovanje:

1. Ecommerce nakon COVID-19 – naš svijet se mijenja, a pandemija je ostavila velik utjecaj na navike kupovanja putem web trgovina i ta navika će s godinama još više rasti. Nove tehnologije će u tome pomoći. Koronavirus je promijenio stvari u cijelom svijetu, pa tako i u načinu kupovanja. Očekuje se da će navika kupovine putem interneta vjerojatno doživjeti procvat. U ovom periodu se taj procvat već osjetio. Prodavači koji nemaju otvorenu web trgovinu su bili jako pogođeni novonastalom krizom. Web trgovine i duže od trajanja ove pandemije bilježe rast posjeta i prodaje. Razina udobnosti koju pruža takva kupovina je zasigurno jedna od njenih glavnih prednosti. Sustavno raste i povjerenje u takvu kupovinu zbog sve većih razina sigurnosti koju web trgovine pružaju. Poboljšanje korisničkog iskustva u web trgovinama je također utjecalo na porast. U proteklim vremenima su ljudi oklijevali kupovati preko interneta, ali sada to više nije slučaj. Uz sve spomenuto, ne čudi što ecommerce poslovanje nezaustavljivo raste.

2. Progresivne Web Aplikacije (PWA) – kao što smo već pisali, Progressive Web App je aplikacija koja omogućava kupcima da prilikom pregledavanja Internet trgovine korisnik dobije upit o postavljanju ikone na zaslon mobitela i na taj način jednostavnije i češće koristi tu Internet trgovinu. Putem progresivne aplikacije Internet trgovina tom korisniku može raditi i u offline modu (stranice koje su prethodno posjećene), a samom korisniku ne zauzima mnogo prostora na uređaju. Zbog ugodnijeg i pojednostavljenog iskustva, PWA je postao jedan od važnijih trendova.

3. Rast mobilne trgovine – prema Statista izvještaju iz 2019., do kraja 2021.godine 73% ecommerce prodaje odvijat će se putem mobilnih uređaja. To je vrlo značajan postotak i on je potaknut vrlo velikom upotrebom mobitela na svakodnevnom nivou. Osim što kupuju, korisnici prije odluke o kupovini pretražuju tražene proizvode. Navedeni porast se odvija i zbog dolaska novih generacija kojima je mobitel nezamjenjiv u svakodnevnim aktivnostima. Kao rezultat toga, gotovo da više i nema web lokacija koje nisu optimizirane za mobilnu upotrebu.

4. Personalizacija je budućnost – već 2018. su istraživanja pokazala kako 50% kupaca kaže da je važno personalizirano iskustvo. Prilagođavanje doživljaja kupovine putem interneta je ključ zadovoljstva kupaca. Ljudi kod kupovine na internetu žele pomoć da im se olakša pretraga i zbog toga više cijene personaliziran pristup. U skladu s ovim trendom web trgovine ulažu u taktike personalizacije kako bi iskustvo internetske kupovine učinili što boljim. To uključuje i personalizirane poruke putem emaila i drugih komunikacijskih kanala. Pružanje relevantnih popusta i ponuda pojedinim kupcima može pružiti bolje iskustvo kupovanja i ojačati vezu sa kupcima.

Ecommerce poslovanje je napravilo revoluciju u maloprodaji. Njegov razvitak je potaknut zbog novih potreba populacije te kako bi online kupovinu učinio što jednostavnijim za potrebe modernog kupca. U samim počecima, Internet trgovina je imala mnogo nedostataka, no s vremenom se to promijenilo. Postala je jedan vrlo udoban i jednostavan način kupovine. 2020.godina je godina transformacije ecommerce poslovanja. Iz navedenog proizlazi kako praćenje trendova u ecommerce poslovanju vodi zagarantiranom uspjehu u budućnosti Internet trgovine. Trebate savjet?

  Povratak na blog