Black Friday 2023

Black Friday 2023 – crni petak je postao jedan od najvažnijih dana u kojem trgovine imaju mogućnost ostvariti velike promete, kako u fizičkim tako i u web trgovinama. U web trgovinama je potencijal još i veći zbog Cyber Monday popusta. Ove godine crni petak se obilježava 24.11. Pripreme u vezi ponude, popusta i marketinga su u punom jeku. No, potrebni su koordinirani napori korisničke podrške, prodaje i marketinga kako bi potaknuli kupca da klikne na “naplatu”.

Tijekom godina, Crni petak je evoluirao od jednodnevne kupnje u trgovinama do masovnog globalnog događaja u web trgovinama. Crni petak i Cyber ponedjeljak, iako bliski po datumu, služe različitoj kupovnoj publici. Crni petak tradicionalno je bio usmjeren na prodaju u trgovinama, privlačeći mnoštvo na fizičke lokacije. Cyber Monday, uveden 2005., internetski je pandan, usredotočen na internetske ponude u ponedjeljak nakon Dana zahvalnosti. Kako je prodaja u web trgovinama rasla, granice su se počele gubiti, a mnoge ponude za Crni petak dostupne su online. Crni petak obilježavaju popusti na raznolikim ponudama robe široke potrošnje, dok Cyber ponedjeljak često stavlja u središte pozornosti tehnologiju i elektroniku. Osim toga, Crni petak je s vremenom postao višednevni događaj za online tvrtke, koji se proteže kroz cijeli vikend do Cyber ponedjeljka. Neke tvrtke u web trgovinama nude popuste tijekom sljedećeg tjedna, čak i cijelog mjeseca.

Pripreme oko ponude vaše web trgovine uoči Black Friday 2023 popusta bi trebale započeti nekoliko tjedana, čak i mjeseci ranije kako bi ostvarila što bolji uspjeh na tržištu. Kako bi vaše poslovanje u tom periodu briljiralo, ključno je razumjeti način razmišljanja potrošača i kupovne navike tijekom ovog razdoblja. Motivacija kupaca je otkrivanje najboljih ponuda i ekskluzivnih proizvoda. Budite svjesni kako mnogi potrošači unaprijed istražuju proizvode. Pobrinite se da vaši proizvodi imaju jasne opise, slike visoke kvalitete i recenzije kako biste informirali potencijalne kupce. Značajan dio Black friday kupaca koristi mobilne uređaje. Stoga je ključno optimiziranje web trgovine za mobilne uređaje.

Osim privlačenja kupaca, u Black Friday 2023 periodu bitno je nadmašiti svoju konkurenciju. Prvenstveno istražite tko su vaši glavni konkurenti. Proučite promotivne strategije koje su koristili prethodnih godina. Što je upalilo? Što nije? Upoznajte se s njihovim asortimanom proizvoda i svim ekskluzivnim ponudama koje bi mogli imati, pratite cijene konkurenata. Razmislite želite li konkurirati u sličnoj ponudi, nadmašiti ju ili ponuditi neku dodatnu vrijednost. Pročitajte recenzije kupaca od konkurenata. To može dati uvid u ono što su kupci voljeli ili prezirali prošlih godina. Odredite po čemu se vaša trgovina ističe. To može biti brža dostava, ekskluzivni proizvodi ili vrhunska korisnička usluga. Naoružani znanjem iz analize konkurencije, možete osmisliti jedinstvenu poziciju za svoju ponudu u Black Friday 2023 ludnici, osiguravajući da ne budete samo još jedan trgovac u gomili, već izvanredna destinacija za kupce.

Nekoliko pitanja koja si možete postaviti kako biste bili spremni za Crni petak:

  • Na koje proizvode ćete odobriti popuste?
  • Koliko će trajati Black Friday popusti u vašoj web trgovini?
  • Kako i gdje ćete oglašavati svoje ponude?
  • Kako možete povećati priliku za cross-sell i up-sell prodaju?

Olakšajte kupcima dolazak do željenog proizvoda i omogućite im visoko kvalitetnu tražilicu u vašoj web trgovini. Elasticsearch je jedna od najkvalitetnijih tražilica koje koriste poznate kompanije na globalnom tržištu. Njene glavne prednosti su: izuzetno brzo i precizno pretraživanje, točni rezultati pretraživanja, pretraga po sinonimima i gramatičkim pogreškama. Korisnici VSC Pro+ platforme imaju mogućnost integracije navedene tražilice u svojim web trgovinama. Isto tako, smanjite broj koraka u procesu plaćanja. Logički organizirajte kategorije proizvoda i ponudite razne opcije filtriranja. Jednostavan, intuitivan dizajn s jasnim gumbima koji pozivaju na akciju, može bez napora voditi korisnike od odabira proizvoda do kupnje. Upamtite da vaši potrošači imaju bezbroj mogućnosti na dohvat ruke, a jednostavnost kupovnog iskustva često je odlučujući faktor.

Na vrijeme postavite strategiju svoje Black Friday 2023 ponude i nadmašite svoju konkurenciju!