Ideje za objave na društvenim mrežama

Ecommerce marketing – Poslovne stranice na društvenim mrežama pogoduju dosegu široke publike kod prezentacije ponude iz vašeg web shopa. Često nam korisnici govore kako postavljaju Facebook ili Instagram postove „onako usput“ ili „tko stigne od kolega“. Jasno nam je kako vođenje ecommerce poslovanja okupira dosta vremena i kako je za angažman na društvenim mrežama teško odvojiti vrijeme i planirati svježe i inovativne kampanje i postove. Iz tog razloga vam donosimo nekoliko ideja sa kojima ćete svoju publiku uvijek držati budnom i spremnom na reakcije ili komentare.

Kreirajte dnevne, tjedne i mjesečne postove i kampanje

Postovi koje objavljujete nebi trebali biti samo promotivnog karaktera. Poželjno je da svojoj publici budete informativni i susretljivi. Informativni sadržaj naspram prodajnog bi trebao biti u omjeru 80/20.

Potaknite svoju publiku da se uključe u rasprave i komentare na neku temu

Za poticanje boljeg angažmana publike dobar je način postavljanje upita na post. Naravno, predispozicija za uspješno poticanje konverzacije je veći broj pratitelja, jer se u suprotnom pitanje neće popratiti. Dobivenim odgovorima možete dobiti mnoštvo inspiracija za nove teme za koje je zainteresirana vaša publika i njih objavljivati u slijedećim objavama. Ponekad će vas odgovori iznenaditi ali i zabaviti. Formulirajte pitanja na koja je lako davati odgovore, ne komplicirajte stvari!

Pokažite kako i gdje radite

Ljudi vole imati sliku osobe sa kojom razgovaraju i posluju. Postavite slike sebe i svog tima u raznim situacijama na poslu, od svakodnevne radne atmosfere, pa do neke proslave ili obljetnice. Budite kreativni i pokažite svoj tim u najboljem izdanju!

Dajte glas svojoj publici

Postoji razlog zašto su osvrti kupaca toliko važni u marketingu i prodaji. Korisnici ne vole slušati samo vaše mišljenje, već i mišljenje stvarnih korisnika. Oni žele znati kako vas stvarni ljudi doživljavaju. Društvene mreže su odlično mjesto za takve objave.

Napravite objavu o prisustvovanju nekom javnom poslovnom događaju

Ako prisustvujete nekom poslovnom događaju koji bi mogao biti zanimljiv vašoj publici, objavite sliku i kratak osvrt. Isto tako možete podijeliti kratku objavu o nekom interesantnom upitu ili komentaru sa tog događaja. Zaista je mnogo načina za odlične objave sa takvih događanja, budno pratite i bilježite.

Objavite kratke video isječke

Poznata je činjenica kako su video isječci uvijek popularni kod publike. Povremeno snimite neki kratki uradak i podijelite ga svojim pratiteljima.

Objavite nešto zabavno i smiješno

Humor je svugdje dobrodošao, pa tako i u poslovnom svijetu. Naročito na društvenim mrežama, jer je tamo ipak malo opuštenija atmosfera.

Dajte kratak savjet ili podijelite statistiku

Objava na društvenim mrežama ne treba uvijek biti poveznica na neki duži članak, pošaljite kratak savjet od jedne ili dvije rečenice.

Razjasnite pogrešna tumačenja iz vašeg poslovnog okruženja

Postoje li neke određene nedoumice iz vaše poslovne okoline, društvene mreže su odlično mjesto gdje ih možete razjasniti. Na taj način se mogu pokrenuti i određene rasprave u kojima ne morate uvijek biti u pravu, već i prihvatiti drugačija stajališta.

Stvorite priču kroz nekoliko objava

Kroz nekoliko objava možete kreirate priču o nekom svom jedinstvenom proizvodu ili specijalnoj tehnici koju koristite. Kroz te objave možete dati ideje kako koristiti taj proizvod, kroz neke možete podijeliti iskustva ili ih dodatno opisati kroz podijeljeni sadržaj.

Podijelite uspomenu

Podijelite objave od nekih važnih događaja iz proteklih godina ili nekih važnih dostignuća kojima ste postigli poslovni uspjeh. Ako vam je dosadilo objavljivati sadržaj koji je stalno istog formata, poslušajte neki od ovog savjeta. Postoji zaista velik broj načina kako da svoju poslovnu stranicu na društvenim mrežama održavate svježom i aktualnom svojoj publici. Važno je da osluškujete svoje pratitelje i uvijek će vas odvesti u dobrom smjeru.

Svojim korisnicima budite dostupni na različitim društvenim mrežama i time poboljšajte svoje korisničko iskustvo. Trebate li savjet – kontaktirajte nas!