Mathema d.o.o. - Križevci
   Internet trgovina

Koje su prednosti otvaranja web shopa?

7. srpanj  2020.

Možda ste web shop već otvorili ili vas je pandemija nagnala da razmišljate o tome, u svakom slučaju, vaše poslovanje može osjetiti mnogobrojne prednosti ecommerce prodaje. Unatoč svim njenim prednostima, mnogi se još dvoume dali je otvaranje web shopa nužna potreba ili je aktiviranje tog poslovanja precijenjeno.

Kako god razmišljali, do sada su se mnoge tvrtke odlučile na taj korak. Trudom i zalaganjem u tom poslovanju povećali prodaju u svojoj tvrtki i zabilježili sve benefite ovog poslovanja:

Dostupnost 24/7 – ovu činjenicu svakako treba istaknuti ispred svih ostalih. Neprekidan rad kroz čitavu godinu, u današnja vremena kad mnogima radno vrijeme ne dopušta da se posvete ponudama u fizičkim trgovinama, je svakako najznačajnija prednost kod otvaranja web shopa. Takva dostupnost povećava mogućnost zarade i pomaže u izgradnji odnosa sa kupcima.

Doseg novih kupaca – iako ste usavršili prodaju u svojoj lokalnoj fizičkoj trgovini, teško dosežete do novih kupaca. Na internetu je dosezanje novih korisnika prednost, jer raznim marketinškim mogućnostima možete dosegnuti nekoliko desetaka puta više novih kupaca.

Mogućnost proširenja asortimana redovite ponude – ako je vaš web shop dosegnuo uspjeh u online prodaji, iskoristite mogućnost jednostavnog proširenja svoje ponude. Sa tom mogućnošću možete, također, dosegnuti nove korisnike. Tvrtke koriste i mogućnost pisanja novosti ili blogova gdje mogu više prezentirati nove ponude. U takvim tekstovima kroz stručne savjete korisnici imaju više razumijevanja i povjerenja prema prodajnom mjestu.

Nove mnogobrojne marketinške mogućnosti – istaknut ćemo SEO kao marketinšku opciju koja je omogućena svakom aktivnom web shopu. Uspješno rangiranje na tražilici pak ovisi o mnogim dodatnim radnjama koje je potrebno poduzimati i redovito analizirati. Email marketing vam omogućava direktan kontakt sa svakim korisnikom, te direktan ciljani pristup uz personalizirane ponude. Slanje email poruka može biti posebno učinkovit kod lansiranja novih ponuda. U takvim prilikama korisnicima šaljete i direktne poveznice na nove proizvode kako bi što lakše i jednostavnije vidjeli novu ponudu.

Udobnost kupovine – kupovina iz udobnosti vlastitog doma bez maratonskog obilaska fizičkih trgovina dobiva sve veći značaj dolaskom pandemije. Kako je izbor sve veći i konkurentniji, korisnici često niti nemaju potrebu fizički odlaziti u trgovine.

Stvaranje baze podataka korisnika – prema tim podacima se mogu formirati i prilagođavati buduće ponude u web shopu. Pomažu kod održavanja kontakata sa korisnicima.

Mogućnost povećanja web shopa prema potrebi – ako se ukaže potreba da u web shop postavite nove ponude asortimana, nove vrste plaćanja ili novu količinu proizvoda, ecommerce platforme bi trebale imati takvu mogućnost za vlasnike web shopova.

Ostvarivanje personaliziranih kontakata sa korisnicima – personalizirani pristup prema korisnicima nije ostvariv samo u fizičkim trgovinama, web shopovi sadrže sve više načina putem kojih svojim kupcima možete pristupiti na način koji će im pokazati kako vam je stalo do njihovog zadovoljstva kupovinom. Takav pristup je omogućen putem raznih alata, a korisnicima možete empatičnim personaliziranim porukama odgovarati na upite.

Niži troškovi poslovanja – trošak otvaranja web shopa je niži od otvaranja fizičke trgovine iz razloga što nisu potrebni zaposlenici za više lokacija, nema potrebe za osiguranjem ili održavanjem prostora. Isto tako, u nekim slučajevima kad se radi o direktnoj prodaji, nije potreban niti prostor za skladištenje. To su često i glavni razlozi što su cijene na webu niže od cijena u fizičkim trgovinama.

Posljednjih godina ecommerce poslovanje doživljava procvat, pa čak i nužnost - čemu svjedočimo otkada je krenula pandemija koronavirusa. Mnogo faktora za uspjeh tog poslovanja ovisi o vlasnicima web shopova isto tako i njihovom trudu koji će uložiti u ponudu web prodaje, ali činjenice su kako otvaranje web shopa donosi mnoge prednosti.

  Povratak na blog