Odabir ecommerce platforme

Odabir najbolje ecommerce platforme za otvaranje internet trgovine nije tako jednostavan kao što se čini. Zapravo, to je jedna od najvažnijih odluka koju donosite u ranoj fazi ecommerce poslovanja. Otvaranje internet trgovine koja će sadržavati sve potrebne opcije uspješnog ecommerce poslovanja je mnogo složenije nego što se pretpostavlja. Baš kao i vođenje fizičke maloprodajne ili veleprodajne trgovine, izgradnja i vođenje internet trgovine zahtijevaju istu razinu strateškog razmišljanja i planiranja. Uspijete li u startu pronaći najbolje ecommerce rješenje, tada ćete u potpunosti moći iskoristiti sve prednosti digitalnog okruženja u kojem možete automatizirati i pojednostaviti mnoge zadatke i aktivnosti koji bi zahtijevali ljudsku intervenciju.

Kada je u pitanju odabir ecommerce platforme za internet trgovinu, morate imati na umu sljedeće 4 stvari:

• Može li platforma pratiti rast vašeg poslovanja
• Koji su troškovi izrade i održavanja internet trgovine
• Na koji način možete kontrolirati interakciju klijenata s vašim poslovanjem
• Prava platforma omogućit će vam pružanje usluge koju želite postići

Dobro je napomenuti kako korisnici kod odabira postavljaju brojna pitanja u vezi dizajna, korisničkog iskustva i sadržaja, a premalo upita u vezi problematike unutar poslovnog procesa, mogućnosti angažmana korisnika te pitanja specifična za njihovo poslovanje. Svi ti procesi mogu vam pomoći da utvrdite stvarate li zdrav povrat ulaganja u svoje ecommerce poslovanje. Odabir platforme za izradu internet trgovine ima velik utjecaj na uspjeh ecommerce poslovanja. Pomaže kod interakcije sa klijentima, kupcima i zaposlenicima te općenito čini okosnicu poslovanja cijele tvrtke. Odabir na temelju njihove popularnosti nije najbolji način. Istina je da je najbolja platforma za otvaranje internet trgovine ona koja uspješno donosi rezultate i ciljeve koje ste postavili za svoje poslovanje. Ti ciljevi mogu biti jednostavne stvari poput povećanja prihoda, poboljšanja angažmana kupaca ili stvaranja novog tržišta.

U osnovi su platforme za otvaranje internet trgovine softverske aplikacije koje tvrtkama omogućuju izvršavanje složenih funkcija u front-end i back-end dijelu sučelja. To uključuje administraciju internet trgovine, upravljanje zalihama, prikaz na mobilnim uređajima, web dizajn i skladište. Uzmite u obzir kako se platforma treba dobro uklopiti u trenutnu tehničku stručnost vašeg tima. Na primjer, ako odaberete platformu koja je iznimno popularna, ali zahtijeva određeno predznanje, to neće odgovarati timu s niskim tehničkim znanjem. Drugi faktor koji može odrediti vaš izbor je konkurentnost vašeg poslovanja. Ako konkurirate u industriji koja često uvodi novitete i zahtijeva brze prilagodbe, tada će vam trebati platforma koja se može kretati i prilagođavati istom brzinom kao i vaše poslovanje.

U ranoj fazi odabira platforme, korisnicima je važan podatak koji su stvarni troškovi vođenja platforme nakon otvaranja internet trgovine: Troškovi održavanja – fiksni mjesečni trošak koji će osigurati da se eventualne poteškoće na platformi riješe u kratkom roku. Uz to osigurava redovite nadogradnje na sustav. Nadogradnje se najčešće izvršavaju u svrhu postavljanja različitih novih značajki na sustav. Značajke mogu biti neke nove funkcionalnosti koje će poboljšati performanse, ubrzati i olakšati rad na sustavu, poboljšanje korisničkog iskustva, zakonske promjene poslovanja i mnoge druge neophodne za uspješan dugogodišnji rad sustava.

Provjerite iskustvo i tehničke vještine tvrtke koja izrađuje internet trgovine te ima li sposobnost pratiti složenije zahtjeve. Provjerite reference te rast i dugotrajnost njihova poslovanja. Pruža li tvrtka brzu podršku u hitnim situacijama. Obratite pozornost na tvrtke koje pružaju brzu podršku i pružaju mogućnost kontaktiranja putem različitih kanala. I ono najvažnije, može li određena platforma pratiti rast i širenje vašeg ecommerce poslovanja u svim segmentima online prodaje?