Pisanje bloga u web shopu? Ništa lakše!

Jeste li znali da čak 91% sadržaja na webu ne bilježi nikakve posjete? Blog u web shopu je dobar potez za SEO, ali ako se ne radi ispravno neće davati rezultate. Kako da ne propustite prednosti koje vam može donijeti ispravno pisanje bloga nakon otvaranja web shopa? Na početku istražite visokovrijedne ključne riječi za vaš blog članak. Znate li da Google u sekundi zaprima 40,000 upita pretrage? Stoga, ako želite biti uspješni prilikom rangiranja i rangirati se bolje od vaše konkurencije, trebate kvalitetnije pristupiti izradi tog članka. Budite fokusirani na odabir fraza i ključnih riječi koje pretražuje vaša ciljana publika. Kako bi se što bolje upoznali sa frazama i rječnikom kojim se služi vaša ciljana publika, nakon otvaranja web shopa pregledajte društvene platforme koje posjećuju i provjerite kakva je njihova komunikacija. Najviše obratite pažnju koje točno fraze koriste za određenu temu.

Znajte da fraze koje se čine kao očiti odabir pretrage, ne moraju biti najpametniji odabir top ključnih riječi u vašem blogu. Korisnici prilikom pretrage mogu koristiti specifične „long-tail“ ključne riječi, fraze ili upite. „Long-tail“ ključne riječi se koriste prilikom 70% pretraga na internetu i one bi mogle biti temelj uspješnog SEO-a kod objavljivanja blogova u vašem web shopu. No, ako vaša industrija ipak preferira više kratke ključne riječi, naravno da ćete tekst viša bazirati na njima sa ipak pokojom „long-tail“ ključnom riječi ili frazom. Nemojte zaboraviti kako se terminologija s vremenom mijenja i zbog toga je potrebno povremeno ponoviti istraživanje i osvježiti određene termine. Istražene ključne riječi prirodno integrirajte u tekst. Prilikom pisanja blog u web shopu, fokusirajte se na ključne riječi za koje se želite rangirati, na vaše kupce i njihove interese, motivacije. Odaberite naslov koji će emotivno utjecati na vašeg kupca. Kada pišete tekst, ključne riječi prirodno raspoređujte kroz tekst, od naslova do zaključka. Odlično bi bilo za SEO kada bi se ključne riječi nalazile: u title tagu, unutar URL, h1, h2…, alt tekst slike uz članak i meta opis. Tekst pišete za ljude – ne za tražilice. Usredotočite se na privlačenje čitatelja prirodnim stilom pisanja koji uzima u obzir njihove potrebe i interese. Nemojte zaboraviti kako ne smijete često i neprirodno kroz tekst ubacivati ključne riječi, jer bi vas zbog toga Google mogao penalizirati. A i isto tako, takvim načinom pisanja kvarite čitateljevo iskustvo, vrijeđate njihovu inteligenciju i ugrožavate kvalitetu članka.

Stavljajte poveznice (linkove) na utjecajne web stranice. Osim što time nudite čitatelju da dodatno istraži određeno područje i tražilicama dajete do znanja kako ste uložili dodatan trud da istražite temu. Isto tako postavljajte poveznicu i na ostale stranice vašeg web shopa gdje ćete pokazati svoju vjerodostojnost i biti odličan izvor informacija. Pritom linkove postavljajte u prirodnom obliku teksta kojeg možete staviti u drugoj boji kako bi bio prepoznatljiv čitatelju. U blogu izbjegavajte frazu poput: ovdje kliknite i sl. Tekst koji vodi na neku srodnu stranicu neka bude opisan ključnim riječima i srodan temi koju pišete. Ne forsirajte linkove na stranice gdje se nalaze vaši top proizvodi ili artikli po akcijskim cijenama. Ne pretjerujte sa postavljanjem unutarnjih poveznica u svakom tekstu.

Težite pisanju duljih članaka blog u web shopu iako u današnje vrijeme ljudska pažnja je sve kraća. Tražilice više vole duže tekstove stoga se nikako ne preporuča pisanje blog teksta kraćeg od 300 riječi. Pišite tekstove koji su lako čitljivi. Odvajajte ga u odlomke, neka svaki odlomak ima 2-3 rečenice.

Loš naslov može srozati i najbolji blog u web shopu zato obratite pozornost kod odabira naslova. Budite kratki i jasno razumljivi o čemu govori tekst ispod. Takav način će i korisnicima i tražilicama biti razumljiv i uzet u obzir prilikom rangiranja.

U svakom slučaju tajnog recepta za blog u web shopu nema. Dok god ste podjednako fokusirani na čitatelje i tražilice sa jasnom svrhom pisanja: informiranost, kvaliteta i dosljednost nemate bojazni od lošeg rangiranja. A mi smo tu da vam pomognemo!