Tehničke specifikacije u web trgovinama

Kvalitetno postavljene tehničke specifikacije u web trgovinama kojima kupci filtriraju opcije proizvoda su jedan od ključnih faktora za ostvarivanje konverzija, jer web trgovine rijetko sadrže samo nekoliko artikala – u svojoj ponudi uglavnom nude nekoliko stotina ili nekoliko tisuća artikala. Stoga, kupcu treba olakšati pretragu i omogućiti kvalitetno razrađeno filtriranje proizvoda.

Tehničke specifikacije u web trgovinama su jedan od najbitnijih elemenata svakom kupcu za detaljan odabir željenog proizvoda. Kako bi kupci što brže i jednostavnije došli do željenog proizvoda, vrlo je bitno postaviti tehničke specifikacije. To je svakako opcija na koju je većina kupaca već odavno navikla kod online kupovine, iz tog razloga je važno da one budu kvalitetno postavljene kako bi omogućile kupcima precizno filtriranje opcija proizvoda prema ponuđenim podacima.

Posebno je važno u web trgovinama koje sadrže veliku količinu artikala postaviti kvalitetno izrađene tehničke specifikacije u web trgovinama. Prije unosa filtera u web trgovinu, razmislite na koji način korisnici pretražuju vaše proizvode. Svaka grupa proizvoda zahtijeva drugačije specifikacije filtriranja. Na primjer, u odjelu elektronike se mogu postaviti brojni filteri. Kod kupovine televizora, kupcu je potrebno omogućiti sužavanje ponude web trgovine prema točno određenim specifikacijama:

  • Veličina ekrana
  • Rezolucija
  • Smart TV
  • 3D
  • Tuneri
  • Vrsta ekrana
  • Omogućen Wi-fi
  • Zakrivljeni zaslon
  • I brojne druge specifikacije…

Tehničke specifikacije unutar web trgovine mogu utjecati i na rangiranje weba na tražilicama. Dobro korisničko iskustvo je neophodan SEO element. Znači, ako vaša trgovina funkcionira bez greške, a posjetioci mogu brzo i jednostavno pronaći željeni proizvod, web trgovina će imati veće stope konverzije. Sve su to znakovi za Google da vaša stranica radi kako bi trebala i da bi mogla rezultirati višim rangiranjem.

Kako postaviti tehničke specifikacije u web trgovinama?

Vrlo je važno da su filteri raspoređeni prema potkategorijama. Kad bi filteri bili postavljeni po višim nivoima trgovine, njihova specifikacija nebi mogla imati tako precizne opcije filtriranja. Na primjer, na tržištu se nalaze brojne vrste slušalica i s vremenom su postale must-have proizvod za mnoge svakodnevne prigode. Potkategorije slušalica mogu biti: handsfree slušalice, naglavne slušalice, in-ear slušalice, slušalice za PC. Filteri se mogu razlikovati za svaku od njih, potkategorija naglavnih slušalica konkretno može imati sljedeće tehničke specifikacije u web trgovinama:

  • Bežično ili žično povezivanje
  • Odabir proizvođača
  • On-ear ili Over-ear

Posljednja tehnička specifikacija On-ear ili Over-ear se ne može dodati u ostale potkategorije, a može biti ključna značajka kod odabira kupovine. Dakle, specifikacija filtera treba biti specifična za svaku potkategoriju i vidljiva posjetiteljima u svakom trenutku pregleda odabrane potkategorije.

Na našoj VSC Pro+ platformi smo implementirali bezbroj kombinacija tehničkih specifikacija, na vama je da ih na jednostavan način kroz VSC Pro+ administraciju sami postavite u svoju web trgovinu.