Testiranje web trgovine

Kako sve više ljudi kupuje online, popularnost web trgovina je znatno porasla. To znači da je konkurencija sve veća i da vaša web trgovina treba uvijek raditi besprijekorno. Iz tog razloga je potrebno redovito testiranje web trgovine. Testiranje se odnosi na procjenu kvalitete funkcionalnosti, dizajna, specifikacija i značajki web mjesta za koje se smatra da su podložni raznim rizicima prilikom izvedbe. Testiranje može spriječiti pogreške i dodati vrijednost vašoj trgovini sa ciljem da osigura pouzdanost i kvalitetu softvera. Provođenjem učinkovitog testiranja možete uočiti i unaprijed riješiti brojne probleme, nesmetano ponuditi svoje proizvode i pritom smanjiti financijske rizike.

Testiranje web trgovine – Prednosti

Poboljšane performanse – čak i kada vaša web trgovina izgleda odlično i radi besprijekorno dobro je napraviti testiranje. Mnoge web trgovine sadrže integraciju sa različitim sustavima. Određeni bugovi se mogu pojaviti u nekim specifičnim situacijama koje možete detektirati redovitim testiranjem.

Glavni razlozi za testiranje web trgovine su provjera funkcionalnosti aplikacije, koliko je prikladna za korištenje te da li vaše web-mjesto ili aplikacija za web trgovinu prikazuje neke pogreške.

Osigurajte kvalitetnu funkciju pretraživanja – prije nego se odluče na kupnju, korisnici pregledavaju proizvode. Ako vaša web trgovina nije u mogućnosti kvalitetno i brzo izvršiti pretragu na upit u tražilici web trgovine, kupci će napustiti web mjesto i kupnju obaviti kod konkurencije koja im to može omogućiti. Statistike pokazuju kako 43% kupaca odlazi direktno na traku za pretraživanje. Ako je brzina učitavanja vaše web lokacije spora i ima slabu funkciju pretraživanja, vašim će korisnicima ostaviti loše iskustvo što će rezultirati niskom konverzijom. Prema statistikama 40% ljudi napusti stranicu ako je brzina učitavanja veća od 3 sekunde. Testirajte web trgovinu, omogućite svojim kupcima da brzo i nesmetano pronađu traženi proizvod i time povećajte konverzije.

Nakon što posjetitelj weba pronađe proizvod koji traži, odmah će biti preusmjeren na stranicu s informacijama o proizvodu. Bitno je korisniku osigurati da stranica s pojedinostima o proizvodu radi nesmetano te da je dovoljno privlačna da kupac završi svoj proces kupnje. Za početak slike proizvoda trebaju biti visoke kvalitete i prikazivati ​​vaš proizvod u najboljem mogućem svjetlu. Ako je moguće dodajte videozapise kako biste pružili bolje informacije o izgledu i dojmu svojih proizvoda. Nakon toga pripazite na elemente kao što su cijena proizvoda, opis proizvoda, ažurno prikazivanje stanja zaliha,specifikacije proizvoda, podaci o dostavi, različite boje ili varijacije itd. Konačno, provjerite radi li proces nastavka na plaćanje točno i ispravno, te mogu li korisnici dodati kupone bez ikakvih problema.

Testirajte košaricu 

Zasigurno ne želite da vaši kupci dožive poteškoće kod završetka kupovine. Košarica mora raditi besprijekorno kod svakog kupca. Mnogo je osjetljivih faktora u ovom procesu i svaki detalj treba biti brz, ispravan i jednostavan. Testirajte te otklonite nepravilnosti ili nepotrebne korake. Prilikom testiranja košarice bitno je provjeriti rade li glatko procesi poput dodavanja proizvoda u košaricu i nastavka kupnje. Štoviše, svaki put kada kupac doda isti artikl u košaricu, potrebno je povećati broj artikala u košarici, a artikli i njihov zbroj također moraju biti prikazani u košarici. Vaša web trgovina također bi trebala omogućiti kupcima dodavanje ili brisanje proizvoda čak i nakon što ih jednom stave u košaricu. A kada kupci dodaju više artikala u košaricu, to bi se trebalo odraziti na zbroj. Da biste svojim kupcima pružili kompletnu uslugu za uspješan završetak kupovine, svakako prikažite troškove dostave s različitim opcijama slanja proizvoda, ukupno sa porezima prema njihovoj specifičnoj lokaciji.

Stranica za checkout je najosjetljiviji dio procesa kupovine za svakog kupca i zato je potrebno detaljno testirati sve vrste naplate. Jer ako kupci naiđu na poteškoću na ovoj stranici, gubite ih bespovratno. Precizno testirajte checkout za različite načine kupovine uz razne opcije plaćanja.

Učinkovito testiranje web trgovine osigurat će zadovoljne i sretne kupce uz povećanje vašeg profita. Problemi kao što su zastoji web sjedišta, spora brzina učitavanja weba, loša funkcionalnost košarice, nesigurne transakcije, web ili aplikacija koja ne reagira i tako dalje mogu dovesti do nezadovoljnih kupaca. A zbog nezadovoljnih kupaca na kraju ćete izgubiti marketinške i prodajne prilike. Stoga je bitno provesti detaljno testiranje web trgovine kako biste smanjili pogreške i povećali svoje poslovanje. A možete i nas kontaktirati za savjete i informacije!