Title tag i meta opis na ecommerce stranicama

Title tag i meta opis predstavljaju ponudu u vašem ecommerce poslovanju. To su prvi podaci koje ljudi vide kada traže određeni upit u tražilicama. Potencijalne kupce mogu potaknuti na kupnju ako su sveobuhvatni, dobro promišljeni i sažeti. Može se reći da su koncipirani kao kratki sažetak vaše web stranice koji se pojavljuje u rezultatima tražilice. Njihov najbitiniji zadatak je da korisnicima pružaju informacije o čemu se radi na vašoj web stranici i daje im razlog da kliknu na poveznicu.

Većina platformi za internet trgovine omogućava promjenu vaših opisa i naslova. Na VSC Pro+ platformi na vrlo jednostavan način možete unijeti ili promijeniti title tagove i meta opise. Važni su za većinu stranica na vašoj internet trgovini, ali još više za stranice proizvoda. Iz razloga što se većina kupaca koji traže točno određene proizvode nalaze na dnu prodajnog lijevka i spremni su za kupnju. Koristite naslove stranica i meta opise kako biste privukli potencijalne kupce i istaknuli se od konkurencije. To je jednostavan način da povećate prodaju za svoju tvrtku!

Naslovi proizvoda i meta opisi ne utječu izravno na optimizaciju za tražilice (SEO) i vaše rangiranje u tražilicama. Ali svakako treba uzeti u obzir kako mogu neizravno utjecati na rangiranje u tražilicama putem stope klikanja. Privlačan, dobro napisan naslov proizvoda i meta opis će potaknuti više korisnika da kliknu na poveznicu. Kada dobijete mnogo organskog prometa od korisnika koji relativno dugo ostaju na vašoj web stranici, tražilice dobivaju podatak da je vaš sadržaj visokokvalitetan. Kao rezultat toga, rang vaše web stranice može se povećati.

Ako Google smatra da vaš title tag i meta opis ne zadovoljavaju namjere pretraživača, revidirat će ga, malo prilagoditi ili zamijeniti drugim tekstom sa stranice vašeg proizvoda. Prema Zyppyju, Google ih revidira 61% vremena. Razlozi zašto će Google zamijeniti naslov ili meta opis stranice vašeg proizvoda uključuju:

  • Previše ili premalo znakova u naslovu i opisu
  • Više puta se koriste ključne riječi
  • Ne sadrži naziv proizvođača ili web stranice
  • Sadrži netočne ili zastarjele podatke

Iako mislite da u tom slučaju Google odrađuju bolji posao nego vi, sjetite se kako nitko ne poznaje bolje vaše proizvode i usluge od vas samih. Visokokvalitetan, točan i jedinstven naslov stranice i meta opis povećava šanse da Google upotrijebi vaš original.

Duljina naslova i meta opisa se određuje u pikselima. Po navedenoj mjeri, najbolje je odrediti 50-60 znakova za title tag, 150-160 za meta opis. Izbjegavajte prekratak broj znakova jer Google smatra kako on ne pruža dovoljno informacija. Na početak opisa unesite najbitnije informacije zbog prikaza na tražilicama mobilnih uređaja. Na mobilnim uređajima duljina opisa je nešto kraća, otprilike do 120 znakova. Na VSC Pro+ platformi prilikom unosa je naznačen broj znakova koji se upisuje.

Navedite ime vašeg brenda u naslovu, navedeno može pružiti mnoge prednosti. Na primjer, može pomoći u izgradnji povjerenja i kredibiliteta, podići svijest o robnoj marki i izdvojiti vas od konkurencije, osobito ako prodajete iste artikle. Naziv dodajte na kraj naslova stranice. Studije su pokazale da je to bolje za organski promet.

Preporuka je da na kraju meta opisa postavite poziv na akciju. Korisnicima tražilica želite dati odličan razlog da kliknu na poveznicu i posjete vašu web stranicu. Primjeri poziva na radnju koje možete koristiti:

  • Kupi povoljno
  • Otkrijte više
  • Iskoristi besplatno probno razdoblje
  • Javite se

Neka vaš poziv na akciju bude kratak i jednostavan jer je prostor ograničen.

Uvijek budite iskreni i autentični kod pisanja naslova i opisa. Kada korisnik klikne na poveznicu i pregleda web stranicu, potrebno je da su na njoj navedene sve informacije iz opisa. Svakako ažurirajte ponude koje su istekle (npr.Besplatna dostava).

Title tag i meta opis vidljivi su u kodu vaše web stranice i rezultatima pretraživanja. Od toga kako se brinete o njihovoj kvaliteti ovisi gdje će se poveznica na vašu trgovinu pojaviti u tražilici i koliko često će korisnici kliknuti na nju te posjetiti vašu web stranicu.