Koliko se promijenila usluga u web trgovinama

Web trgovine usluge – U doba pandemije smo primjetili znatan napredak u cjelokupnoj ecommerce usluzi. Vlasnici web shopova su znatno unaprijedili korisničko iskustvo te ubrzali i poboljšali svoje usluge. Pandemija nije službeno završila, no građani se ipak vraćaju mnogobrojnim starim navikama. Online kupovina time neće umanjiti svoju uzlaznu putanju. Naprotiv, očekuje se daljnji rast ecommerce prodaje. Ono što je period pandemije zasigurno promijenio u ecommercu su znatno veća očekivanja kupaca prilikom kupovine koja se odnose na jednostavnu i brzu pretragu i kupovinu, te jednostavan način plaćanja i povrata.

U proteklom periodu, digitalna transformacija je ubrzano napredovala. Ipak najveći pomak prilikom korištenja digitalnih usluga je mobilno iskustvo. Mobile-first već neko vrijeme prioritet u ecommercu. Cijeli svijet se koristi mobilnim uređajima za svakodnevne potrebe. Kupovina je zasigurno jedna od njih. Od samih korisničkih sučelja pa do procesa naplate, korisnici očekuju jednostavno, pregledno i brzo iskustvo.

Oslovljavanje kupca imenom putem maila već odavno nije glavni način personaliziranog pristupa kupcu. Kupci očekuju personaliziranu ponudu i pritom ostvaruju znatno veće konverzije. Kupac očekuje da mu se nudi dinamički generarirana ponuda prema njegovim demografskim obilježjima. Takve ponude kupci sve više očekuju, web mjesto koje nema u ponudi takvu mogućnost riskira odlazak kupaca u konkurentne trgovine. Odlična personalizirana ponuda je kod za popust. Generiranje jedinstvenih kodova kupona prema pojedinačnom kupcu izvrstan je način za personalizaciju iskustva te analizu uspješnosti kampanja.

Održivost okoliša ecommerce kupcima postaje vrlo bitan faktor kod odabira prilikom kupovine. Postoji mnogo načina kako web trgovine usluge može podržavati održivost okoliša, od ambalaže kod pakiranja proizvoda za slanje kupcima, upotrebu biološki uzgojenih ili recikliranih sirovina u proizvodima koje prodaju, pa sve do slanja obrazaca isključivo u elektronskom obliku (računa, garancija i sl.). Održivost okoliša je u ecommerce poslovanju već dugo prisutno. Upravo ambalaža za slanje proizvoda je već duže vrijeme napravljena od recikliranih materijala i mnoge web trgovine ju koriste.

U kozmetičkoj industriji je primjetan velik rast prodaje proizvoda napravljenih od ekološki uzgojenih sirovina. Modna industrija sve ćešće koristi reciklirane materijale kod izrade odjeće, obuće i modnih dodataka. Kupci sve više traže upravo takve proizvode kod kupovine. Stoga je preporuka da se oni dodatno istaknu raznim stickerima na stranicama proizvoda te dodatnim opisima o izradi i uzgoju proizvoda u opisima artikla.

Praćenje analitike web trgovine usluge je oduvijek bio važan segment ecommerce poslovanja. Upravo zbog gore navedenih personaliziranih pristupa kupcima, važniji je nego ikada.  Analitika web trgovine pokazat će vam demografske i lokacijske informacije za korištenje različitog marketinškog sadržaja. Praćenje ulaznih izvora i ostvarene prodajne rezultate u svrhu poboljšanja svojih usluga. Analitika vam može pokazati gdje se i koliko ostvaruje porast prodaje, a gdje se bespotrebno troši na pogrešne marketinške usluge. Na koji način kupci prolaze stranicama vaše web trgovine i rezultiraju li u konačnici kupovinom.

Svijet ecommerca drastično se promijenio tijekom ere COVID-19, a vjerojatno će se nastaviti i u narednom periodu. Na sreću, pandemija je učinila svijet web kupovine otpornijim, a trgovcima je dala alate koji su im pomogli u prilagodbi i napredovanju. Učeći kako prevladati nedavne izazove, prodavači su pronašli nove načine za povećanje učinkovitosti, integraciju različitih aspekata svog poslovanja i ostvarivanje trajnih vrijednosti za svoje kupce.

Imperativ za online prodavače u 2022. bit će oslanjanje na taj proces. Naša industrija se još uvijek razvija, a brendovi će se također morati razvijati kako bi predvidjeli promjenjive potrebe kupaca i pronašli kreativne odgovore na neočekivane izazove. Trgovci koji pojednostavljuju procese narudžbi, unapređuju svoje strateško planiranje i stvaraju bezbrižna i uvjerljiva iskustva za potrošače bit će u boljoj poziciji da se suoče s raznim pritiscima, iskoriste prilike i potaknu veliki rast ove godine. Kupovina putem interneta nikada neće dosegnuti svoj maksimum web trgovine usluge. Zahtjevi s kojima su se trgovci suočili u posljednje dvije godine, u ovoj godini postaju standard poslovanja. Trebate li savjet kako poboljšati svoju web trgovinu?