Zašto je dobro upoznati se sa administracijom prije kupovine web shopa

Web shop administracija – Bez interneta je današnji život postao nezamisliv. Vrlo velik broj svakodnevnih značajnih funkcionalnosti se preselio online. U tom segmentu svakako treba naglasiti kupovinu. Kada pogledate oko sebe, mnogobrojne različite vrste trgovina već uspješno posluju putem web shopa. Ovo poslovanje reflektira dvije činjenice: jedna je da se na tržištu nalazi mnogo web shopova koji nude više specifičnih ili manje-više podjednakih proizvoda i druga je da se izbor kupcu eksponencijalno proširio. U oba slučaja velika je potreba da se tvrtke koje otvaraju web shop istaknu na tržištu i ostvare više prihoda. Iako velik asortiman proizvoda, zanimljiv i lijepo dizajniran web shop, kvalitetne marketinške aktivnosti i sposoban tim mogu učiniti mnogo za uspjeh u poslovanju web shopa, bez kvalitetno programirane web shop administracija, jednostavne i pristupačne kod korištenja, sve navedeno neće dati dobre rezultate. Dobra platforma će vam omogućiti da jednostavni ali i kompleksni poslovni procesi budu praćeni automatiziranim funkcionalnostima. Za uspješan odabir dobre ecommerce platforme važno je predvidjeti potrebe vašeg poslovanja i usporediti ih sa odabranim rješenjem. Iz tog razloga je presudna mogućnost provjere rada administracije platforme za web shop prije odluke o kupovini.

Mogućnost isprobavanja testne verzije web shop administracija

Zatražite testnu verziju administracije i mogućnost online prezentacije. Velika je prednost da nakon prezentacije sami isprobate njene funkcionalnosti i lakoću unosa podataka. Na taj način se i sami možete uvjeriti koliko funkcija unosite ručno, a koliko se može odraditi automatiziranim procesima. I u konačnici koliko vremena i resursa na taj način možete uštedjeti. Tijekom prezentacije administracije uživo prodajna osoba ili developer vas vodi kroz softver i pokazuje vam kako ga koristiti. Zatim možete postaviti određena pitanja koja se odnose na vaše poslovanje. Velika je prednost ako nakon toga imate mogućnost samostalno isprobati probnu verziju administracije i na taj način dobijete dojam kako sve skupa funkcionira i kolika je snaga funkcionalnosti. Obratite pozornost na jednostavnost korištenja, ključne funkcije i koja je mogućnost raznih integracija. Preporuka je da isprobate nekoliko njih zbog usporedbe.

Automatizacija kod unosa i ažuriranja funkcionalnosti

Iz iskustva naglašavamo kako je ovo zasigurno jedna od najvažnijih mogućnosti kod unosa i ažuriranja podataka u web shop. Automatizacija će uštedjeti vrijeme i resurse svakoj tvrtki, znatno olakšati vođenje web shopa i uz to umanjiti mogućnost za pogreške i propuste. Ona se može odnositi na vrlo širok spektar funkcionalnosti koju sadrži web shop administracija:

• kod prijenosa većeg broja podataka iz nekog odjela u drugi

• dodavanje raznih opcija kod većeg broja artikala ili odjela

• obrade narudžbi

• slanja podataka u ERP sustav

• i mnogi, mnogi drugi procesi…

Prilagodba administracije prema potrebi korisnika

Jedna od varijabli na koju trebate obratiti pozornost je mogućnost prilagodbe administracije za unos podataka u web shop vašim trenutnim ili budućim potrebama u poslovanju. Neke platforme su fleksibilnije u tom segmentu od drugih. Potrebu za raznim prilagodbama češće imaju tvrtke sa specifičnim procesima poslovanja i one se teško uklapaju u već pripremljene šablone. Koliko uspjeha može donijeti web shop ovisi o mogućnostima prilagodbe razvoja raznih funkcionalnosti i integracija. Navedeno ne bi trebale razmatrati samo veće B2B tvrtke, često puta i manji web shopovi imaju zamisli i potrebe za određenim specifičnostima.

Integracije sa drugim sustavima

Kod odabira ecommerce platforme svakako treba provjeriti koje su mogućnosti integracije drugih sustava i kako je to riješeno kroz administraciju. Na primjer, ako želite integraciju ERP sustava u web shop, vrlo je važno da se sustav automatski sinkronizira u dvosmjernoj komunikaciji. Jer kad bi se dogodila situacija da kod svakog novog podatka morate pojedinačno kliknuti kako bi se on prebacio u vaš ERP sustav, sinkronizacija gotovo pa i gubi smisao. Na taj način podliježe mogućnosti da se dogodi propust i pogreška kod sinkronizacije. Bez imalo dvojbe, kvalitetna administracija igra ključnu ulogu u cijelom ecommerce poslovanju. Bez obzira na veličinu vaše tvrtke, uvijek je dobra ideja mapirati vaše potrebe i zahtjeve zajedno sa proračunom, kako biste pronašli pravo rješenje. Iako vaša tvrtka u početku možda neće trebati sve značajke i uređaje koje određeni sustav nudi, to ne znači da vašoj tvrtki neće trebati dodatne, naprednije funkcije u budućnosti. Ne zaboravite kako sve navedeno treba pratiti jednostavnost unosa i ažuriranja. Našu administraciju možete isprobati odmah, kontaktirajte nas!