Internet trgovine bilježe veći broj korisnika

Internet trgovine – Kako nas je koronavirus sve zadržao u našim domovima, internet trgovine bilježe pojačani rast. Čak se i kod asortimana koji nije nužno potreban u ovom periodu interes pojačava. Rezultati ove situacije će biti višestruki za Internet trgovine: pojačana prodaja u vrijeme pandemije, te dobivanje novih kupaca koji će se vraćati na prodajno mjesto i u periodu koji dolazi nakon ove situacije. Donosimo neke taktike koje će pomoći da se trenutni kupci redovito vraćaju kod vas.

Održavajte komunikaciju – držite svoje korisnike, i nove i one stalne, o važnim ponudama u svojim Internet trgovinama. Podsjetite ih da redovito primate nove narudžbe. Istaknite korake koje poduzimate da vaše radno mjesto ostane čisto i sigurno, kao i proizvodi i njihova dostava. Obavijestite ih u slučaju kašnjenja otpreme i točno istaknite sve proizvode kojih trenutno nemate u ponudi. Zahvalite im na njihovoj kupovini.

Budite aktivni na društvenim mrežama – izgradite i održavajte odnos sa svojim korisnicima na društvenim mrežama. Postavljajte postove koji su laganog sadržaja i informativni, te sugeriraju određeni angažman kod korisnika. Budite pozitivni i brzo odgovarajte na upite i komentare.

Live chat je potrebniji nego ikad – mnogim poslovanjima je ovo rješenje korisnije i kvalitetnije od telefonskih poziva. Live chat operateri mogu rješavati više upita istodobno, a takav način komunikacije korisnicima ubrzava rješavanje problema.

Pokažite korisnicima da ste socijalno odgovorni prema svojoj zajednici – imate li u planu neke aktivnosti koje uključuju vaš posao, a vezane su uz neku društveno – socijalnu pomoć, istaknite ih na svojem webu i društvenim mrežama. Korisnici vole takve aktivnosti i znat će ih nagraditi.

Unaprijedite korisničku podršku – razmotrite sa kojim poteškoćama se vaši korisnici mogu susretati i pokušajte umanjiti njihove brige. Svi korisnici, i novi i postojeći se susreću sa neizvjesnošću koju nam budućnost donosi. Umanjite im stres na vašem prodajnom mjestu, tako što jasno možete istaknuti uvjete prodaje, povrata i zamjene robe. Povećajte rokove i smanjite ograničenja za navedene aktivnosti. Objavite jasne uvjete i zahtjeve kako bi ih svi mogli vrlo jednostavno razumjeti. Navedite okvirno vrijeme primitka narudžbe prema svakoj vrsti dostave.

Uključite mogućnost praćenja narudžbe u emailove koje korisnici dobivaju kod potvrde narudžbe – pomozite svojim korisnicima da u svakom trenutku imaju uvid što se događa sa njihovom narudžbom. Praćenje nakon primitka narudžbe – email potvrde da je narudžba uspješno stigla na traženo odredište je posljednji korak kojim kupca možete potaknuti na slijedeću kupovinu u vašoj Internet trgovini. Iskoristite tu mogućnost.

Predstavite nove proizvode – ako vaš postojeći asortiman ne postiže željeni efekt, osvježite ju novitetima. Pokušajte pronaći proizvode koji se dotiču trenutne situacije i pojačajte marketinške aktivnosti na tom području.

Aktivirajte blog u svojoj Internet trgovini – aktivno pisanje tekstova u Internet trgovini koje se proteže kroz teme usko vezane uz prodajni asortiman, daje veliku potporu sadržajnom marketingu na vašem web sjedištu. Za pisanje takvih tekstova je potrebno poznavanje forme bloga, umetanje ključnih riječi i poveznica unutar teksta. Naravno, potrebna je i gramatička točnost. U konačnici, kroz blog svojim korisnicima ste informativni i zanimljivi. Zbog potrebnih informacija, korisnici će se češće vraćati u vašu Internet trgovinu, a vidljivost na tražilici će porasti zbog spomenutih ključnih riječi.

Čitav svijet se trenutno osjeća uznemireno zbog pandemije koronavirusa. Ali to ne znači da se trebate prepustiti očaju. Djelujte i primjenjujte navedene savjete. Unaprijedite svoju Internet trgovinu, jer ecommerce je trenutno vrlo aktivan oblik poslovanja. Općenito se navike kupovine sve više mijenjaju. Kupci imaju sve manje vremena i brza pretraga na internetu nam je svima postao najjednostavniji način kupovine. Dolaze i nove generacije koje će tu naviku još više produbiti. Treba voditi računa o građenju povjerenja kod svojih kupaca, jer je to pouzdan način da vaše ecommerce poslovanje bude uspješno i dugotrajno. Možemo vam pomoći da ostvarite uspjeh u poslovanju!