Jedinstvena prodajna vrijednost u vašem web shopu

Jedinstvena prodajna vrijednost u vašem web shopu – Nekoliko je razloga zbog kojih se poduzetnici odlučuju na izradu web shopa: pokretanje web prodaje kojom su dostupni velikom broju korisnika, kako bi ispričali svoju priču i pokazali kreativnost, manji troškovi poslovanja. Jedan od razloga za otvaranje internet trgovine je i konkurencija sa kojom uvijek treba držati korak i samo jedan korak ispred konkurencije vodi prema poslovnom uspjehu. Potrudite se imati tu prednost, jer se konkurencija rapidno povećava. Širom svijeta postoji preko 2 milijarde ecommerce tvrtki. Do 2021. godine očekuje se promet preko 4,5 bilijuna dolara putem raznih web prodaja. Povećava se potražnja robe na internetu kao i konkurencija ecommerce tvrtki. Dakle, što možete učiniti da svojim kupcima postanete prvo odredište za online kupovinu? Donosimo vam nekoliko prijedloga kako se probiti ispred konkurencije.

Bez obzira da li tek započinjete prodavati preko web shopa ili ste već neko vrijeme u tom biznisu konkurencija je prisutna u svakom slučaju.

Spoznajte jedinstvenu prodajnu vrijednost u vašem web shopu

Vaša jedinstvena prodajna vrijednost je vrijednost koju vi imate u svojem web shopu ali vaša konkurencija ju nema, vrlo jednostavno. To može biti bilo što: od besplatne dostave do 100% ekoloških artikala. Ako nemate takvu vrijednost, kupci neće pronaći prednost kupovine kod vas naspram konkurencije.

Pronađite svoju jedinstvenu prodajnu vrijednost uz pomoć nekoliko pitanja:

• Koju robu prodajem?

• Tko su moji kupci?

• Zašto bi netko kupio od mene?

Zapišite svoje odgovore, pa ćete dobiti vrlo jasno vašu jedinstvenu prodajnu vrijednost. Nju možete istaknuti na: – Naslovnoj stranici kako bi korisnici odmah bili o njoj informirani – Na stranici O nama gdje vašu vrijednost možete povezati sa pričom i misijom vaše tvrtke.

Prodaja trendy proizvoda

Budite u korak sa vrućim trendovima i ekspresno ih ubacujte u svoju redovitu ponudu. Ne fokusiraju se mnoge ecommerce tvrtke na trendove – ovo može biti vaša jedinstvena prodajna vrijednost. U tom slučaju pripazite na popularnost takvih proizvoda, jer nekima popularnost opada već nakon nekoliko tjedana.

Održavajte grafički dizajn vašeg web shopa

Održavanje atraktivnog i svježeg izgleda vašeg web shopa, kupcima stvara ugodno korisničko iskustvo. Čak 75% ljudi procjenjuje ponudu prema atraktivnosti dizajna web shopa. Budite u toku sa aktualnim trendovima web dizajna i osvježavajte svoju web lokaciju sa njima. Izdvojite se od ostalih atraktivnim izgledom i privucite pažnju svojih kupaca. Dizajn uključuje svaki dio vašeg web sjedišta, od odabira fonta do boja i odabira web elemenata. Prateći trendove, imajte na umu osobnost svoje marke i odaberite trendove koji je nadopunjuju. Obavezno provjerite trendove dizajna barem jednom godišnje kako biste pratili što je novo i odbacili trendove koji su nadživjeli sami sebe.

Pratite analitiku o navikama kupaca

Poznavanje trenutnih navika kupaca može vam pomoći da prikažete svoje proizvode iz pravog kuta. Saznajte gdje kupci traže proizvode i kako društveni faktori utječu na odluku o kupnji. U skladu sa dobivenim informacijama mijenjajte opise proizvoda ili objavljujte razne vrste sadržaja na društvenim mrežama, zavisi o dobivenim informacijama što i kako vole vaši korisnici. Oni će cijeniti činjenicu da pratite novosti u online prodaji, pa će vas iz tog razloga istaknuti od konkurencije i pomoći da se ostvari jedinstvena prodajna vrijednost u vašem web shopu.

Koristite kvalitetne slike i videa za vaše proizvode

Provjerite na internetu koliko web sjedišta nudi iste slike za proizvode kao i vi. U toj gomili istih slika i opisa, kupci će naravno, odabrati taj proizvod sa najjeftinijom cijenom. Među njima se možete istaknuti korištenjem kvalitetnih vlastitih fotografija. Video zapisi u web prodaji se pojavljuju još uvijek u malom postotku. Ali činjenica da videozapis povećava konverziju za 157% možda vas pokrene na snimanje. Profesionalna oprema vam nije nužno potrebna, jer današnji pametni telefoni sadrže prilično kvalitetne kamere.

Koristite zumiranje slika u svojoj ponudi

Kupci vole vidjeti detaljan izgled materijala, pogotovo kod odjeće, pa je zumiranje slike ovdje bitan faktor. Na taj način mogu provjeriti detaljnu strukturu materijala i boja proizvoda kako bi bili sigurni da su odabrani proizvodi dovoljno kvalitetni i upravo ono što traže.

Zapamtite glavni razlog zašto ste pokrenuli online poslovanje – i imajte to na umu dok ste na putu prema svom cilju.