Ostvarite visoke konverzije u web shopu

Istina je da veliki brendovi ulažu velike svote u marketing nakon izrade web shopa. Malim tvrtkama u uspjehu će pomoći dobro razumijevanje kupaca. Dovođenje korisnika u web shop je jedna stvar, a druga je pretvaranje korisnika u kupca.

Ovo su ključni elementi za postizanje što bolje konverzije u web shopu:

Odličan dizajn – da, izgled je važan. Posjetioci su više spremni istraživati ponudu u web shopu lijepog dizajna, jer prvi dojam koji na njih ostavi dizajn je presudan. Isto tako i sve ostale stranice koje korisnik pregleda, trebaju ostaviti lijep dojam.

Jednostavna navigacija i tražilica – bez obzira imate li nekoliko desetaka ili nekoliko tisuća artikala, jednostavna navigacija i tražilica će olakšati korisniku snalaženje i lakše će se odlučiti na kupnju.

Neodoljiv sadržaj – uključuje slike, videa, opise, istaknuti i izdvojeni sadržaj, korisničke osvrte i sve ostalo u vezi ponude u vašem web shopu. Korisni opisi koji pobuđuje određene emocije kod korisnika zasigurno pretvaraju posjetioca u kupca.

Postavljanje cijena koje odgovaraju kvaliteti i općenito vrijednosti proizvoda – ponudite korisnicima koje probleme može riješiti vaš proizvod i navedite prednosti kupovine tog proizvoda baš u vašoj tvrtki. Ljudi vole opravdati kupnju kupovinom prave vrijednosti proizvoda.

Recenzije kupaca – gotovo da i nema više teme u ecommerce poslovanju koje ne ističu veliku prednost pisanih stvarnih recenzija. Svjesni smo kako smo spremniji kupiti proizvod za koji nam drugi korisnici jamče njegovu kvalitetu i ispravnost. Isto tako cijenimo kad netko ostavi loše iskustvo ili primjedbu na određene proizvode. Obzirom da nije svaki proizvod za svakog korisnika, i loše recenzije imaju svoje prednosti. Stoga nije preporuka brisanje negativnih komentara, jer autentičnost vašeg brenda na internetu ima dugoročni put kod izgradnje lojalnog odnosa.

Značke povjerenja ili nagrade – imaju značajnu ulogu u izgradnji lojalnog odnosa sa kupcima. Korisnicima daju određenu potvrdu o kvaliteti poslovanja vašeg brenda.

Checkout – nekim kupcima treba dosta vremena da se odluče na kupovinu, nemojte im oduzimati dodatno vrijeme kompliciranim checkout-om. Transparentno prikažite sve troškove na samom početku checkout-a kako ne bi bilo iznenađenja na zadnjem koraku. Isto tako, svedite proces na minimalan broj odjavnih koraka. Sve više web trgovine bilježe posjete sa pametnih telefona.

No, konverzije se ipak još uvijek ostvaruju putem desktopa. Kako se ne bi izgubio veliki broj potencijalnih kupovina i na manjim zaslonima uređaja, preporučamo da provjerite nekoliko faktora koji mogu utjecati na konverzije sa pametnih telefona: Brzina interneta na mobilnim uređajima je ipak nešto slabija nego na desktopu, stoga i učitavanje stranice traje nešto duže. Kako bi tu poteškoću sveli na minimum, pripazite na veličine slika na sliderima na naslovnoj i slične funkcionalnosti koje imaju direktan utjecaj na brzinu učitavanja weba. Obratite pozornost na izgled izbornika i navigacije, jer na malim zaslonima se mogu pojaviti poteškoće kod pregleda većeg broja izbornika. Također treba provjeriti da je dizajn vašeg web shopa i svaka stranica u njemu potpuno responzivna i pritom ne stvara nikakve poteškoće kod pregleda na mobitelima. Postoje i neke pogreške koje mogu umanjiti konverziju u web shopu, a možda ih prioritetno niste provjeravali. Jedna od njih je gramatika koja, ako nije točna, korisnicima daje dojam neprofesionalnosti u vašem web shopu i zbog toga će pobjeći konkurenciji. Lako čitljive rečenice imaju utjecaj na konverzije, jer korisnici će lakše provjeriti značajke nekog proizvoda koji je napisan kraćim rečenicama i odvojen zarezima gdje je to u rečenici potrebno. Loš odabir boja također utječe na raspoloženje korisnika. Dogodi se da korisnici napuste neko web sjedište bez jasnog znaka što je utjecalo na tu odluku. Trebate biti svjesni da vaše boje šalju važne poruke i emotivne signale vašim korisnicima. To se može odnositi na boje koje prevladavaju u cjelokupnom dizajnu, primarna boja vaše tvrtke ili komplementarna boja u pozivima na radnju ili ikonama za navigaciju.

Dobro provjerite svaki od ovih segmenata koje smo naveli kako ne bi rezultiralo smanjenjem konverzija u vašem web shopu. Možete i svoje korisnike uključiti u to. A mi smo tu da vam pomognemo.