Mathema d.o.o. - Križevci
   Internet trgovina

Mi pratimo trendove u e-commerce-u

19. veljača  2019.

Izrada web shopa ne bi bila uspješna kad u njoj ne bi sudjelovali i sami vlasnici web trgovine. U suradnji sa njima uvijek se izrade i neke dodatne funkcije koje mogu primijetiti samo vlasnici web trgovina kroz rad i praksu.
No, isto tako postoji mnoštvo standarda koje pratimo na globalnom nivou i primjenjujemo u našu VSC Pro+ e-commerce platformu. E-commerce tržište se mijenja u poprilično brzom ritmu pa je ključno da se noviteti primjenjuju u kratkom roku. Osvrnut ćemo se na nekoliko trendova koji će u narednom kratkom roku postati redovni standard online prodaje. Naravno, treba uzeti u obzir da tržište u našoj regiji ipak malo kasni naspram azijskog i američkog.

Personalizacija



Budućnost e-commerca ovisit će o personaliziranom pristupu korisnicima. Jer fizička interakcija sa kupcima u online prodaji ipak nedostaje, stoga nju sve više i jače zamjenjuje personalizacija. Da bi se oponašao taj pristup prodavača kupcu u fizičkoj trgovini, koriste se podaci o korisnikovim pretragama, povijest narudžbi i posjet stranicama. Očekuje se da će tehnologija sve više omogućavati da se dođe do takvih podataka u što kraćem roku u e-commerce sustavima. Isto kao što personalizirane email poruke imaju šest puta veću stopu otvaranja od općenitih emailova, tako se i 57% kupaca izjašnjava da će rado ustupiti svoje osobne podatke brandu ako će to pogodovati njihovom korisničkom iskustvu.

B2B web shopovi


Personalizacija se ne odnosi samo na B2C web trgovine. B2B kupci očekuje sve više personalizirani pristup. Kvalificirani digitalni stručnjaci očekuju brz razvoj B2B e-commerce poslovanja u narednoj skoroj budućnosti, takvi sustavi će postati sve napredniji i popularniji. Prije svega bit će sve više naprednih značajki za mobilne korisnike.

AI, asistenti i chatbotovi


Tokom ove godine, roboti će upasti u online trgovine. Roboti u obliku chatbot-ova i umjetne inteligencije (AI) dizajnirani su da poboljšaju cjelokupno kupovno iskustvo. Na primjer AI asistenti mogu poslužiti kod upravljanja inventarom ili odgovaranjem na upite. Ovi asistenti služe za provođenje različitih procesa i oslobađaju vaše vrijeme za kvalitetnije poslovno upravljanje.

Interaktivan pregled artikala

Svi mi ponekad osjetimo neizvjesnost kad u nekoj Internet trgovini stavimo artikl u košaricu i pomislimo da li je taj proizvod takav kao na slici, koliko ga je ta slika uopće vjerno prikazala, kakve je kvalitete? Kao rezultat toga imamo snažnu potrebu za interakcijom sa tim proizvodom prije nego se obavezujemo na kupnju. Online recenzije i influenceri nisu dovoljni. Želimo vidjeti proizvod, osjetiti ga kako bi uklonili sve sumnje. Ako smo do sada bili zadovoljni da željeni proizvod bude prikazan na kvalitetnim slikama, današnja tehnologija nam omogućuje virtualnu stvarnost i 3D slike iz udobnosti vlastite fotelje. Čak su i sami video prikazi postali znatno kvalitetniji u odnosu na one iz prijašnjih razdoblja. Interaktivna tehnologija vizualizacije proizvoda nastoji pridonijeti opipljivom iskustvu online potrošačima u e-trgovini i ublažiti njihovo oklijevanje prije kupnje.

Video prikazi proizvoda


Poboljšani i napredni video sadržaji bit će sve više traženi. Ova vrsta promocije proizvoda bit će na vrhu tokom ove godine, budući da se oglašavanje može izvesti na mnogo načina. Među njima - brendirani filmovi, animirani ili obrazovni videozapisi, videozapisi o specifikacijama proizvoda, video-izjave i još mnogo toga. Vaši klijenti će osjetiti potpuni angažman u cjelokupnom procesu, jer videozapis omogućuje ljudima da osjete živu akciju, drugim riječima - da dobiju osobno iskustvo. Neke od trenutno dostupnih video platformi omogućuju kupnju izravno s videozapisa. Ako još niste upotrebljavali video sadržaj, imat ćete najbolju priliku da to nadoknadite tokom ove godine. Iskoristite sve prednosti ove aktivnosti kako biste se povezali s klijentima. Razmislite izvan okvira i zamislite načine kako kreativno istaknuti svoj proizvod ili uslugu.

Filtriranje proizvoda


Naravno, ova značajka vam se ne čini kao neki novitet u e-commerce poslovanju, no stvarno iznenađuje koliko Internet trgovina još uvijek to ne koristi. Pritom propušta mogućnost da svojim korisnicima omogući jednostavnu i brzu pretragu po brandu, boji, cijeni i mnogo čemu drugome. Mogućnosti su zaista mnogobrojne. Nadamo se da će se do kraja godine takve Internet trgovine znatno prorijediti, odnosno da će upotpuniti funkcionalnost svoje Internet trgovine sa filtriranjem.

  Povratak na blog