Mathema d.o.o. - Križevci
   Internet trgovina

Zadnji trenutak za predblagdanske pripreme

5. prosinac  2019.

Zadnji su trenuci da provjerite imate li dobro pripremljenu Internet trgovinu za nadolazeće blagdane. Crni petak je iza nas, skupili ste novih iskustava u prodaji koja vas mogu još bolje pripremiti za predblagdanski povećani promet. Ovo su neki primjeri što je važno da vaša Internet trgovina sadrži i kako da najbolje privuče što više kupaca.

Ponudite poklone uz narudžbu. Proizvodi koje možete ponuditi uz naručene artikle ne trebaju imati neku značajnu cijenu i time vam ne umanjuju dobit kod prodanih artikala. Isto tako, to mogu biti proizvodi koje već neko vrijeme imate na skladištu. U konačnici, kupcima je taj znak pažnje važan i rado će vas preporučiti drugim osobama.

Objavite video isječke svojih zaposlenika. Personalizirajte šoping iskustvo tako što ćete pokazati svoje zaposlenike u trenutku obrade narudžba i pakiranja paketa. Takav pristup ima jako pozitivan efekt kod kupaca.

Ponudite besplatnu dostavu kupcima. Besplatna dostava i dalje ima najjači prodajni i marketinški efekt. Istraživanja pokazuju da za preko 60% novih kupaca besplatna dostava ima odlučujući faktor.

Učinite da se vaši postojeći kupci osjećaju posebno. Posebnu pažnju poklonite svojim postojećim korisnicima kako bi znali da brinete o njima i da su vam uvijek vrlo važni. To možete učiniti na jednostavan način tako što im možete poslati mail sa posebnom ponudom.

Pokrenite natjecanje na Facebook-u. To je efektan, a jednostavan način kojim potičete korisnike da dijele post sa određenim proizvodom i na taj način se dohvaća vrlo velik broj publike. Možete postaviti nov, jedinstven artikl ili neki proizvod ograničenih količina na stanju, pa s tim natjecanjem kod kupca izazivate efekt brzog nestajanja. Na kraju natjecanja obavezno objavite ime dobitnika i nagradu brzo dostavite. Zatražite od dobitnika da postavi sliku sa dobivenom nagradom. Tu sliku možete koristiti i u budućim marketinškim kampanjama.

Kreirajte kategoriju „Popularno za“. Ako prodajete proizvode koji prate određene trendove ili dobne skupine, kreirajte odjel gdje ćete ponuditi takve proizvode za određenu vrstu ljudi, npr. “Popularno za vlasnike kućnih ljubimaca“.

Ponudite uslugu zamatanja poklona. Zamatanje poklona je praktično u predblagdansko vrijeme i kupcima je neodoljivo. Ne trebate koristiti ekskluzivni pribor za omatanje, dovoljno je da bude prigodno, uredno i lijepo. Možete ponuditi i pakiranje u ukrasne kutije. One mogu koštati nešto skuplje, ali su vizualno vrlo efektne i praktične.

Produljite vremenski rok za povrat kupljene robe. Božićne poklone je poprilično teško vratiti u roku 30 dana. Kupcima bi to mogao biti razlog da proizvod potraže na drugom mjestu. Produljite rok za povrat na 45 ili 60 dana, to će im biti olakotna okolnost ako nisu sigurni u odabiru poklona.

Ubacite Božićne tonove u svoju Internet trgovinu. Crvena i zelena ili bijela i svijetlo plava u navigaciji, naslovnoj stranici ili u porukama. To će kupcima dati veseli i opušteni doživljaj kupovanja.

Darujte ili donirajte. Kupci radije ostavljaju svoj novac tvrtkama koje nesebično odvajaju od svojeg prihoda u humanitarne svrhe. Dobro je da birate donaciju ili dar na lokacije koje nemaju veze sa politikom.

Statistike govore da je predblagdanska prodaja u Internet trgovinama period kad neke tvrtke ostvaruju većinu prihoda poslovne godine. To se posebno odnosi na modu i luksuzne predmete. Sve je više kupovine putem mobitela, pa je svakako preporuka da dobro provjerite funkcionalnosti svoje Internet trgovine na raznim modelima pametnih telefona.

Sektor za trgovinu iz HGK najavljuje potrošnju od 15,3 milijardi kuna tokom nadolazećih blagdana. To je pola milijarde veća potrošnja od prošle godine. Ističu kako je i porast kupovine putem Internet trgovina. Još uvijek je upola manja od europskog prosjeka, ali najavljuje očekivani rast. Provjerite sve potrebne značajke za uspješnu blagdansku prodaju u svojoj Internet trgovini, mi ćemo vam rado pomoći svojim savjetima!

  Povratak na blog