Što trebate znati kod otvaranja B2B web shopa

B2B web shopovi postaju sve veći zalogaj na online tržištu. B2B tvrtke su u potrazi za automatiziranim web rješenjima koja će im olakšati i pojeftiniti poslovanje. Zbog konkurentnosti, nije dovoljno da B2B web shop sadrži potrebne funkcionalnosti, već da bude izvrstan u svim segmentima poslovanja. U nastavku teksta ćemo vam navesti nekoliko bitnih faktora koje mora sadržavati vaš B2B web shop kako bi njegova funkcionalnost bila izvrsna i povećala profit poslovanja.

Mobile – ready će web shopu povećati rang kod pregleda sa mobilnih uređaja, jer više od polovice pregleda se vrši upravo na taj način. Zaštitite svoje korisnike sa SSL certifikatom, jer u tom slučaju nitko ne može doći do njihovih podataka koje ostavljaju na vašim stranicama. URL web stranice koja sadrži https:// naspram http:// znači da sjedište ima SSL certifikat. On također ima i izravan utjecaj na SEO.

Obratite pozornost na GDPR uredbu koja je na snazi od svibnja 2018. godine. Vašim korisnicima omogućava da transparentno dobiju informaciju u koju svrhu prikupljate podatke. Pogrešno odaslane pošiljke su glavni razlog zbog kojeg se korisnici ne vraćaju u neki B2B web shop.

Razlozi zbog kojih dolazi do velikog broja napuštenih košarica su:

• Neočekivani troškovi dostave

• Checkout proces predugo traje, kompliciran je i iziskuje unos previše nepotrebnih podataka

• Korisnici dobivaju oštećene pošiljke

Ako vaši korisnici ne dobivaju brzu, jednostavnu, pouzdanu i dosljednu isporuku, loše će se odraziti na vaše poslovanje. Dok će ga poboljšati intuitivne i automatizirane pošiljke. U tome vam može olakšati VSC Pro+ B2B web shop kojeg možete integrirati sa dostavnim službama putem modula za spajanje.

Brzo učitavanje slika je važno u svim područjima ali u B2B web shopovima ima osobitu važnost iz razloga što su njihovi korisnici uvijek u žurbi. Ako se stranica dugo učitava, napustit će web sjedište trajno. Brzo učitavanje slika – ubrzava učitavanje stranice i sprječava napuštanje sjedišta, a na SEO ima pozitivan učinak. Ako su slike manjih dimenzija, brže će se učitati.

Pobrinite se da sadržaj dostupan na web sjedištu poziva na akciju i nudi sve potrebne informacije. Od naslovne vašeg B2B web shopa, preko stranice artikla do bloga zadržite korisnikovu pažnju i ponudite im savršeno rješenje. Sadržaj treba sadržavati ton koji odgovara vašem brendu. Razmislite kojim tonom bi odgovaralo vašim korisnicima da im se obratite. Očekuju li humor u vašem sadržaju i na koja pitanja traže odgovore.

Možda vam se ovo čini kao nevažne sitnice, ali to pridonosi konverzijama u web shopu i gradi povjerenje kod korisnika. Dok sadržaj sa jasnim pozivom na akciju povećava njegov promet.

Ovo su neke od najboljih praksi za pisanje sadržaja koji poziva na akciju:

• Na Naslovnoj stranici jasno istaknite po čemu ste jedinstveni i koje su vaše prednosti pred konkurencijom

• Pružite korisniku jasne i čiste informacije kako naručiti u vašem web shopu i što točno dobivaju za svoje novce • Dobro provjerite gramatiku i pravopis

• Komunicirajte jezikom kojim komunicira vaša publika – ako su vašoj publici potrebni stručni termini, proučite ih i ubacite u sadržaj.

• Zapamtite: iako ste vlasnik B2B web shopa, vaši korisnici su ljudi, stoga održavajte komunikaciju sa njima bez obzira što su predstavnici tvrtke i očekuju strogo poslovan odnos. I oni očekuju personaliziranu komunikaciju do jednog određenog nivoa. Ako je potrebno, angažirajte copywritera koji će vam profesionalno pripremiti sadržaj.

Personalizirajte korisničko iskustvo kroz kreiranje izmišljenog kupca koji će vam dati jasnu viziju kako treba izgledati i koje informacije pružiti vaš web shop. Budite dosljedni u pružanju informacija na svim potrebnim platformama i kroz cijeli proces korisničkog puta kroz vaše web sjedište. Ponudite korisnicima razne vrste narudžbi i popusta. U B2B web shopu, za razliku od B2C dobro je postaviti donji dio granice narudžbe. Ponudite popust kod većih narudžbi što će biti poticaj da se kupac vrati na vaše sjedište. Popusti za masovnu narudžbu omogućuju vam konkurentnost i vraćanje klijenata. Također vam pomažu da se riješite na primjer, kvarljivih namirnica i napravite mjesta za nove i ažurirane proizvode. Općenito govoreći, ponudit ćete popust na naručene veće količine. Dakle, ako je vaš kupac prvobitno naručivao samo seriju od 10 proizvoda (po punoj cijeni), naručit će 20 ako dobiva popust i pritom štedi. Ovo je standardna praksa u veleprodaji koja omogućava postavljanje popusta strateški na temelju datuma isteka i ažuriranja proizvoda.

Potpuno je izgledno kako se B2B trgovina polako ali sigurno seli u web shopove. Najveće odlike su joj automatizacija procesa i smanjenje troškova. Ne čekajte predugo, konkurencija je sigurno već napravila taj korak!