Otvaranje web shopa bez stresa

Vremena se mijenjaju – sve više ljudi želi biti svoj gazda. Internet je otvorio mnogobrojne nove mogućnosti. Jedna od njih je i otvaranje web shopa. Iako su manji troškovi nego kod otvaranja fizičke trgovine, postoji mnogo informacija koje treba uzeti u obzir i pravovremeno odraditi kako bi sve bilo spremno za mnoštvo kupaca. Ako vam je namjera otvaranje web shopa koji će prodavati fizičke proizvode, uslugu ili servis, potreban vam je visoko kvalitetan popis proizvoda. Zapamtite da taj popis u konačnici stvarate za svoju publiku i želite da ga oni dobro prihvate. Prvo i osnovno pravilo za otvaranje web shopa je da trebate odlučiti što ćete imati u ponudi. Možda vam ovo zvuči apsurdno, ali vrlo lako vaša početna ponuda izađe iz okvira u želji da vaša publika ne osjeti potrebu odlaska konkurenciji. Ovo ćete lako izbjeći ako imate na umu vaš jasni poslovni cilj. Uvijek je pametnije odabrati specifične stavke koje privlače određenu publiku.

Istraživanje je sastavni dio uspjeha za otvaranje web shopa. Nakon što ste odabrali listu proizvoda koje ćete imati u ponudi, provjerite tko vam je konkurencija i na koji način posluju. Koliko ulažu u marketing, nastupaju li agresivno ili postupno na tržištu? Kad dobijete predodžbu kolika su početna ulaganja u marketing za određene proizvode, možda se odlučite na drugačiju ponudu u samom početku. U svakom slučaju, istraživanja su uvijek važna za kvalitetno poslovanje, ali u početku imaju presudnu ulogu za postavljanje dobrih temelja dugotrajnog ecommerce poslovanja.

Otvaranje web sopa i pokretanje ecommerce poslovanja od nule nije laka stvar pa je istraživanje onoga što su drugi učinili kako bi se postigao uspjeh odličan početak.

Evo nekoliko stvari na koje morate obratiti pozornost kada istražujete svoje konkurente kako biste bili sigurni da ste poduzeli sve što možete kada je riječ o e-poslovanju:

• Koliko proizvoda oni nude svojim klijentima

• Što je njihov poslovni model

• Koje kanale društvenih medija koriste

• Tko je njihovo ciljano tržište

• Kojim metodama Internet marketinga se koriste (npr. PPC, SEO, email marketing, itd.)

• Koliko je njihova publika angažirana i lojalna

Nisu sve ecommerce platforme jednake, a uspjeh vašeg proizvoda ovisi o odabiru prave platforme za vaše poslovanje. VSC Pro+ Internet trgovina ima mogućnost velikog broja funkcionalnosti koje aktivirate i deaktivirate prema potrebi vašeg poslovanja. Putem naše platforme, sami administrirate svoju web trgovinu na vrlo jednostavan način. Takva funkcionalnost je jako bitna, jer imate mogućnost brze intervencije svoje ponude kad je potrebno (dodavati ili mijenjati svoje artikle, slike, opise, akcije, popuste i ostalo prema potrebi).

Stvaranje brenda za vaše proizvode može djelovati komplicirano. Ako niste iskusni u odabiru boja, slika i govornih točaka koje će najbolje predstaviti vašu ponudu, prepustite da profesionalne agencije odrade taj dio posla za vas. Ako je vaša ponuda proizvod koji tek plasirate na tržištu, dobro razmislite i o nazivu koji mu dajete. Taj naziv će isto tako posebno istaknuti vaš proizvod i dio je imidža koji stvarate za svoj brend.

Opis proizvoda će zaokružiti prezentaciju vaše ponude i poslati dašak emotivne poruke vašoj publici. Ako smatrate da niste dovoljno vješti u osmišljavanju pisanog sadržaja, prepustite i taj dio stručnjacima. Isplati se, gradi povjerenje kod klijenata.

Posebnu pozornost stavite na izradu fotografija ili videozapisa. Kao što smo već pisali, imate jednu priliku da očarate korisnike svojom ponudom, nemojte ju propustiti.

Napravite marketinški plan, jer marketing na društvenim mrežama, putem sadržaja i emaila su nužni za predstavljanje vašoj potencijalnoj publici. Tajna ecommerce marketinga je pronaći pravi kanal za komunikaciju sa publikom. Marketing usavršite do mjere kada dovođenje novog klijenta košta manje od zarade proizvoda koji prodajete. U početku obavezno reinvestirajte profit u marketing i redovito provjeravajte ROI (uloženo – dobiveno).

U listi svojih proizvoda nije na odmet razmisliti o ponudi akcijskih cijena sa ograničenim datumom trajanja akcije kako bi privukli što više publike u svoj web shop.

Još jedna stavka koja nije ništa manje važna od prethodnih, a to su SEO podaci koje trebate unijeti kako bi se vaša ponuda što prije počela prikazivati na tražilicama. U VSC Pro+ platformi postoje polja u koja možete unijeti title tag, ključne riječi i meta opis, naravno, poštujući pravila koja se odnose na SEO optimizaciju (broj znakova, odabir ključnih riječi i ostalo).

Gotovo polovina potrošača napustit će web shop ako se njihov upit ne riješi u vrlo kratkom roku. Osigurajte svojim kupcima podršku koliko god imate mogućnosti. Pokušajte zadržati korisnike tako što im nudite vremenski ograničene ponude. Podsjećajte ih na artikle ostavljene u košarici putem mailova o napuštenoj košarici. Isprobajte mnoštvo različitih taktika i rezultati neće izostati. Vjerujte, mnogo je iskustva iza nas!